Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim,
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Chciałabym poprosić o poradę w trudnej sytuacji z klientką na Allegro. Sprzedałam piaskownicę drewnianą, białą, która była używana przez ponad 3 tygodnie na zewnątrz.
Po tym czasie zgłosiła reklamację, twierdząc, że:
piaskownica jest brudna z wierzchu i jest to wina złego zabezpieczenia przed deszczem;
deski pękają;
piaskownica nie spełnia oczekiwań, bo miała być odporna na warunki atmosferyczne.
Klientka chce odesłać piaskownicę i uzyskać pełen zwrot pieniędzy. Wiem, że odebranie towaru leży po mojej stronie. Piaskownica jest biała, przez co widać na niej wszystkie zabrudzenia. Nie wiem co je spowodowało ,czy dzieci, czy osad z drzew wraz z deszczem (na zdjęciu widać na piaskownicy liście, igły). Pęknięcia są wynikiem naturalnej pracy drewna. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy ma podstawy do tego, żeby uzyskać pełen zwrot pieniędzy mimo to, że przez ponad 3 tygodnie bawiły się w niej dzieci? Bardzo proszę o poradę. Pozdrawiam
@Drewniane_Skarby ma prawo złożyć reklamację ty masz prawo ją rozpatrzeć jeśli zaakceptujesz to ty przy 1 reklamacji wybierasz czy naprawiasz czy wymieniasz jeśli odrzucisz to z uzasadnieniem.