Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Teraz już zdaje sobie sprawę, że trzeba to było przeklikać dla formalności ale ta formalność naprawdę jest potrzebna? Kupujący zgłosił nam reklamację podgrzewacza, wyjaśniliśmy sytuację i kupujący zdecydował na zgłoszenie na własną rękę u producenta i zakończył dyskusję, 14 dni później dostajemy maila o przekroczeniu terminu rozpatrzenia reklamacji gdy kupujący tak naprawdę zakończył całą sprawę.
1. Czy w takiej sytuacji oberwie się nam to w punktach jakości sprzedaży?
(To to już trochę taki "Zgłoś mój pomysł") 2. Może jak kupujący zakończy dyskusję to reklamacja też powinna zostać automatycznie "zakończona"? Nie wszystkie reklamacje kończą się na wysyłkach, zwrotach itp, czasami to proste wyjaśnienie sprawy.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@pwhydromet Konsultuję tę kwestię z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z informacją.
Czy po zamknięciu dyskusji przez klienta, sprzedający może jeszcze coś w niej dopisać?
@Client:35386082 Nie. Nie ma takiej możliwości.
@N_Nitka28
to jak sprzedawca ma wydać decyzję reklamacyjną w zamkniętej dyskusji?
Np. kupiłam, złożyłam reklamację, że nie działa, po wyjaśnieniu sprzedawcy zamknęłam dyskusję jako rozwiązaną, że jednak działa i co sprzedawca ma zrobić z taką reklamacją? jak ma na nią odpowiedzieć skoro zamknęłam dyskusję? Może poza dyskusją, ale wtedy Wy nie będziecie tego widzieć.
@w_kiwi napisała, że dostanę możliwość wnioskowania o wypłatę z Allegro Protect, mimo, że wycofałam reklamację zamykając dyskusję jako rozwiązaną.
Przemyślcie to, bo nie powinno to tak działać.
A! ok. Dziękuję
@pwhydromet Wracam do Ciebie z odpowiedzią. Jeśli nie wydasz decyzji reklamacyjniej w terminie, nie poniesiesz żadnych konsekwencji ze strony Allegro, natomiast klient automatycznie otrzyma link do wypełnienia wniosku o zwrot środków z rpogramu Allegro Ochrona Kupujących.
ale jesteście dowcipni,
jeżeli sprzedawca w dyskusji odrzuci reklamację, a kupujący zamknie dyskusje to
też będzie automatyczny zwrot z ap?
sprzedawca ma prawo rozpatrzyć reklamację w dowolnej formie zrozumiałej dla kupującego
, jak zwykle allegro
się wtrąca i mąci