anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja z przekroczonym terminem gdy kupujący zakończył dyskusję

pwhydromet
#9 Pomysłodawca

Teraz już zdaje sobie sprawę, że trzeba to było przeklikać dla formalności ale ta formalność naprawdę jest potrzebna? Kupujący zgłosił nam reklamację podgrzewacza, wyjaśniliśmy sytuację i kupujący zdecydował na zgłoszenie na własną rękę u producenta i zakończył dyskusję, 14 dni później dostajemy maila o przekroczeniu terminu rozpatrzenia reklamacji gdy kupujący tak naprawdę zakończył całą sprawę.

1. Czy w takiej sytuacji oberwie się nam to w punktach jakości sprzedaży?

(To to już trochę taki "Zgłoś mój pomysł") 2. Może jak kupujący zakończy dyskusję to reklamacja też powinna zostać automatycznie "zakończona"? Nie wszystkie reklamacje kończą się na wysyłkach, zwrotach itp, czasami to proste wyjaśnienie sprawy.

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@pwhydromet Konsultuję tę kwestię z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z informacją. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

Czy po zamknięciu dyskusji przez klienta, sprzedający może jeszcze coś w niej dopisać?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:35386082 Nie. Nie ma takiej możliwości. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

@N_Nitka28 
to jak sprzedawca ma wydać decyzję reklamacyjną w zamkniętej dyskusji?
Np. kupiłam, złożyłam reklamację, że nie działa, po wyjaśnieniu sprzedawcy zamknęłam dyskusję jako rozwiązaną, że jednak działa i co sprzedawca ma zrobić z taką reklamacją? jak ma na nią odpowiedzieć skoro zamknęłam dyskusję? Może poza dyskusją, ale wtedy Wy nie będziecie tego widzieć.
@w_kiwi napisała, że dostanę możliwość wnioskowania o wypłatę z Allegro Protect, mimo, że wycofałam reklamację zamykając dyskusję jako rozwiązaną.
Przemyślcie to, bo nie powinno to tak działać.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:35386082 Nie w zamkniętej dyskusji, a w formularzu reklamacyjnym.

w_kiwi_0-1757527587999.png

 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

A! ok. Dziękuję

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@pwhydromet Wracam do Ciebie z odpowiedzią. Jeśli nie wydasz decyzji reklamacyjniej w terminie, nie poniesiesz żadnych konsekwencji ze strony Allegro, natomiast klient automatycznie otrzyma link do wypełnienia wniosku o zwrot środków z rpogramu Allegro Ochrona Kupujących. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

ale jesteście dowcipni,

jeżeli sprzedawca w dyskusji odrzuci reklamację, a kupujący zamknie dyskusje to

też będzie automatyczny zwrot z ap?

sprzedawca ma prawo rozpatrzyć reklamację w dowolnej formie zrozumiałej dla kupującego

, jak zwykle allegro

się wtrąca i mąci

 

 

oznacz moderatorów