Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.
Postanowiłam napisać bo nerwy mi dziś puściły. Czy tylko ja odnoszę wrażenie że sprzedawcy na Allegro muszą być ''na bacznośc'' i dawać się pomiatać pracownikom Allegro i kupującym?? Kilka lat temu prowadziłam sklep internetowy, głownie na Allegro - było OK. Natomiast to co teraz się tutaj wyrabia to jest jakiś DRAMAT!
Rozkapryszeni Kupujący, nie podoba im się papierek w którym przyszła paczka i buchh - dyskusja. Albo Ci co nie doczytują aukcji...to jest zgroza. Ja już nie wiem w jakim jezyku i jak wielką czcionką pisać żeby ludzie dokładnie i ze zrozumieniem czytali.
Sprzedawca nie ma pola w ogóle do obrony - w razie zgłoszenia od kupującego jest traktowany jak złodziejski intruz.
Moje trzy dzisiejsze sytuacje które wyprowadziły mnie z równowagi.
1. 16 marca wystawiłam aukcję - Pani dokonała zakupu tego samego dnia ok. godz. 19.00 - na DRUGI DZIEŃ o tej samej godzinie zgłosiła dyskusję że nie otrzymała towaru!! - reakcja allegro - blokada konta!!!! Mądry pracownik mądrze się wypowiedział o blokadzie itd ale nie sprawdził poza tym nic! Kiedy był zakup, tym bardziej że czas wysyłki był podany dni robcze- co domniemam kupująca ominęła. Nerwy zszargane, sprawa wyjaśniona jest ok. Zdjęta blokada.
2. Pan zamawia towar 16 marca. Wysyłka zaplanowana była na 18.03 (była taka informacja na aukcji), kurier niestety nie odebrał ode mnie paczki w tym dniu - grzecznie napisałam do Klienta , wyjaśniłam sytuację - przerosiłam i zapytałam czy zwrócić pieniądze czy wysłać jutro 19 marca - w odpowiedzi zwrotnej usłysząłam "proszę wysłać jutro". Tak zrobiłam. 9 marca nadałam paczkę już osobiście w paczkomacie - 20 marca Klient zakłada dyskusję że nie otrzymał towaru - reakcja Allegro - blokada !! Po 2 dniach i moich prośbach mądry pracowniczek Allegro sprawdza numer przesyłki (którą kupujący też miał), odpisuje w dyskusji że widzi że paczka jest w drodze i zachęta do zakończenia dyskusji - dyskusja się kończy, jest Ok.
Ale dziś przecież trzeba uprzykrzyć życie komuś i ta dam! Ten sam Pan znowu zakłada dyskusję że nie otrzymał paczki!!!!! Reakcja Allegro - bezcenna-blokada- bo po co się pofatygować i sprawdzić że PACZKA OD 24 MARCA LEŻY NIEODEBRANA W PACZKOMACIE!!!!!
sytuacja nr 3 - chyba HIT. Pan zamówiła maseczki - było zdjęcie , był dokładny opis - po 2 dniach od odebrania przesyłki Pani stwierdza ze ona jednak nie takie chciała i chce je zwrócić -WTF??!!
Napisałam do Allegro z prośbą o kopie aukcji (bo ta została usunięta) i poinformowałam kupującą jeszcze poza dyskusją przez Allegro że po.1 takich produktów się nie zwraca, skąd ja wiem czy to nie było wymacane rękami, przymierzane itd - to już nie jest materiał higieniczny i nadaje się do śmieci.
Po drugie poinformowałam ją że od 3 dni czekam na info od Allegro z opisem usunietej aukcji - jeżeli okaże się że było w opisie i na zdjeciu filtr FFP1 a nie FFP2 jak chciała kupująca to nie przyjmę zwrotu bo to nie moja wina - a że mam szkic tej aukcji wiem w 100 % że otrzymała to co było opisane w aukcji.
Efektem czego dziś owa szanowna Pani zgłosiła dyskusję i ta dam! reakcja Allegro - blokada!!
Nigdy, prze nigdy nie pamiętam żeby Allegro stanęło po stronie sprzedawcy. Kupujący piernie albo nie spodoba mu się taśma klejąca na opakowaniu z wysyłki i cyk - dyskusja i koniec.
Rozumiem że Sprzedający sa różni i zdarzały się na pewno oszustwa itd ale na litość boską nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora!!! Kupujący też potrafią kombinować, wymyślać, naciągać itd.
Pracownicy Allegro mają dostęp do informacji czy przesyłka była nadana,czy opłącona itd - żaden się nie pofatyguje żeby to sprawdzić tylko od razu blokada i ich formułki ze kupjący ma prawo do ..... ..... ... ble ble ble. A Sprzedający? Do czego ma prawo?
Poradźcie proszę czy wy też macie takie problemy i sytuacje i jak sobie z nimi radzicie bo już dziś nerwy puściły.... :((((((
@Fashion__Natka Szczerze? Czytam trochę jak opowiadanie science fiction. Blokada konta na drugi dzień od zakupu ?
Serio. Zdezorientowało mnie to całkowicie. :-((( udało mi się zrobić zrzut ekranu. Dla mnie to MATRIX jakiś!
@Fashion__Natka prześlij mi proszę numery do dyskusji, jakie wymieniłaś w swoim pierwszym poście. Chciałabym się im przyjrzeć.
Proszę Cię też o zachowanie kultury osobistej oraz do wzajemnego szacunku. Rozumiem, że sytuacja jest dla Ciebie trudna i może wyprowadzać z równowagi, natomiast będę wdzięczna za zachowanie spokoju.
Możesz wysłać do mnie maila na adres spolecznosc@allegro.pl i napisać mi o wszystkich szczegółach.
Przepraszam... Ale byłam spokojna bardzo długo, łzy się nawet polały z emocji i tych sytuacji.
Ale uważam ze pracownicy Allegro (może z wyjątkami) nie przejmuję się Sprzedawcami. Kupujący jest góru, moze wszystko i koniec. Nie raz w takich sytuacjach prosiłam pracownika który się wypowiadał w mojej dyskusji o przedstawienie się z personaliów - zero! nic! Prosiłam o kontakt do przełożonych, prosiłam o ankietę oceny satysfakcji - bo jeżeli w ofercie jest wysyłka Allegro InPost to Wy możecie to sprawdzić - i zamiast blokować konto - odpisać kupującemu że Paczka jest wysłanie i od 3 dni czeka na odebranie.
Co może dać Pani przyjrzenie się tym dyskusjom? Zmieni to coś?
@Fashion__Natka mam nadzieję, że zmieni - ponieważ chciałabym wyjaśnić kwestię tych blokad i dopytać konsultantów o ich decyzje.
Proszę nie dziwić się, że autorka wątku nie przebiera w słowach.
W jaki sposób pracownik bez dokładnego zaznajomienia się ze sprawą, ot tak blokuję konto sprzedającej i to trzykrotnie.
Tak trudno stwierdzić, co jest na rzeczy?
Przestańcie gloryfikować kupujących, bo jak widać nie zawsze zachowują się należycie.
Bądźmy poważni, ta osoba żyje z allegro, blokujecie jej biznes - sposób zarobku. Jak można w tym momencie się nie irytować?
@Fashion__Natka współczuję
@msniezek @cloudcloud proszę o działanie i przedstawienie w celach edukacyjnych dla sprzedawców jakie są powody takiego działania serwisu
obecnie inpost działa w sposób ograniczony nie działają popy - paczka leży 2 dni poczkomacie po czym wraca do sprzedawcy
nie informujecie o tym na swoich stronach przy opisie usługi
nie informujecie także że inpost nie wysyła już smsów o przyjsciu przesyłki do paczkomatu tylko maile -70% kupujących zapatrzonych w swoje srajfony i androidy nie ogarnia co to takiego mail
wasz system wysyłania emaili do Kupujących leży - jak ktoś pisał na formularzu maile z maskowanym adresem się odbijają lub trafiają do spamu - sam od kilku dni nie mogę skontaktować się z kupującym - nie odbiera telefonów a maile wracąją
jak ostatnio założyłem dyskusję ze Sprzedawcą (do jego działań nie mam zastrzeżeń - a m a zo n sie może od niego uczyć jak obsługiwać klienta)
to zaskoczyła mnie liczba spamu od allegro - czy już wyjasniłeś problem ze sprzedawcą, może ci pomóc, co mamy zrobić i itp - mimo że wszystko było dogadane
Wcale mnie to nie dziwi. Bardzo prosty sposób żeby zniszczyć komuś biznes, zamawiasz, zgłaszasz sprawę, i cyk blokada. Na szczęście **piiip** rośnie w siłę 😁
Jak będą tak dalej traktować sprzedawców to wszystko padnie, już jest drożej niż w sklepach internetowych a od kwietnia jak dowalą prowizję od przesyłek to ceny pójdą jeszcze w górę, nie wiem co zarząd ma na celu tą polityką prowadzenia serwisu, non stop zmiany i to żeby na leprze a ty coraz bardziej utrudniają nam sprzedaż nic nie jest jasne nawet problem z wyliczniem prowizji, oszacowanie kosztów zaczyna być coraz większym wyzwaniem, najprościej dodać do każdej oferty po kilka złoty i obliczać średnią na koniec miesiąca czy się coś zarobiło. ;(
@kostas11 Kostusiu, "lepSZe" i "kilka złotych"!!!!! Bój się Boga!!!!
Szczerze? to jak patrzę na to Allegro teraz , a 8-9 lat temu jak miałam typowy sklep na Allegro to jest jakaś przepaść! Zmian baaardzo dużo bo mam porównanie ale w gorszą stronę. Może i lepiej jakby to padło to tak ulepszali że chyba przedobrzyli. Fajnie gdyby pojawiła się jakaś konkurencja bo są w sumie monopolistą i robią co chcą.
@Fashion__Natka Wejdzie w tym roku na polski rynek A.m.a.z.on to spuszczą z tonu i zaczną szanować także sprzedawców.
Oby tak było... Nie biorą pod uwagę tego że kupujący też są różni.....
Afera o nie dostarczoną przesyłkę, gdzie numer nadawczy był wprowadzony i Pan mógł sprawdzić status przesyłki, ale po co? Pan sie pożałił do Allegro że nie dostał przesyłki, 24 marca pracownik allegro sprawdza status przesyłki i stwierdza że:
''Widzimy na stronie przewoźnika, że przesyłka InPost: xxxxxxxxxxxxxxxxxx jest już u Klienta.
Cieszymy się, że zamówienie dotarło i zachęcamy Kupującego do oznaczenia dyskusji jako rozwiązanej."
Dziś pan się żali ze nadal nie otrzymał paczki - JA BLOKADA KONTA!! A paczka leży od 24 w paczkomacie NIE ODEBRANA!!
Co Wy na to? Śmiać się czy płakać?
@Fashion__Natka Napisz, proszę, że żartowałaś!!! To się nie mogło zdarzyć!!! Czy ja śnię???
Co Wy na to?
Niestety ale się zdarzyło :-((((
Tamta blokada ze zdjęcia wyżej zdjęia, sytuacja rowiazana - zwróciłam dla spokoju pieniądze.
Ale dziś kolejna blokada bo szanowny klient od poniedziałku nie odebrał paczki z paczkomatu i pożalił się do Allegro że nie dostał przesyłki. i co zrobić?
InPost zwraca teraz nieodebrane przesyłki bezpośrednio do nadawcy. Tak więc, gdy kupujący nie ruszy doopy do paczkomatu i przesyłka trafi z powrotem do Ciebie, zrób fotkę i prześlij ją Allegro jako dowód.
@WREDZIA-W1 @Fashion__Natka czekam na szczegóły i będę sprawdzać.
Zgadzam się z tym że kupujący mają tendencje do nie czytania opisów aukcji, tym bardziej informacji o czasie wysyłki. Częstym problemem jest także to że kupujący nie rozróżniają/mylą czas wysyłki zadeklarowany przez nas jako sprzedających a czasem dostarczenia produktu co skutkuje często dużą ilością dyskusji. Dziwie się jednak że zostało ci kilkukrotnie zablokowane konto przez pracowników allegro. Także miałem kilka poślizgów przy wysyłce produktów , klienci otwierali dyskusje ale nigdy nie kończyło się to blokadą konta. Sam otrzymałem negatywny komentarz od klienta który zamówił produkt z 2 dniowym czasem wysyłki , produkt został zamówiony o 18. Następnego dnia o godzinie 10 otrzymaliśmy negatywny komentarz od kupującego że nie otrzymał zamówionego produktu. Mimo rozmów telefonicznych z klientem tłumaczeń że zamówił produkt z 2 dniowym czasem wysyłki klient doszedł do wniosku że produkt był tani i że on nie będzie na niego czekał 2 dni mimo informacji podanej w aukcji. Co najzabawniejsze poprosiliśmy allegro o usunięcie komentarza, po kilku minutach został usunięty ponieważ faktycznie został wystawiony bezpodstawnie. Za 2 godziny klient wystawił nowego negatywa już z komentarzem na temat innego problemu :). Oczywiście allegro już nie usunęło komentarza ponieważ doszli do wniosku że nie mogą ingerować w tym przypadku.