Sprzedawca nie chce przyjąć zwortu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedawca nie chce zwrócić środków z uwagi na rzekomy montaż części samochodowej. Cześć nie była przeze mnie wyjmowany z opakowania. ponieważ w samochodzie tym są montowane różne przegubu zamówiłem każdy rodzaj aby moc wybrać właściwy. W opisie aukcji podane są dane w postaci ilości zębów na przegubie wiec mogłem od razu rozpakować towar i zamontować właściwy nie zaglądając do pozostałych. Sprzedawca zarzuca mi ze cześć była montowana przeze mnie i nie chce zwrócić środków. Co w takiej sytuacji ma zrobić konsument ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy sprzedawca prowadzi działalność zarejestrowaną czy to tylko zwykły handlarz? Indywidualni sprzedawcy nie mają obowiązku przyjmowania zwrotów .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak sprzedawca prowadzi zarejestrowana działalność. Jest to sklep motoryzacyjny Motonet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Masz takie narzędzie jak dyskusja, opisz tam wszystko sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź, później masz pomoc Allegro,https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa wg prawa sprzedajacy przy zwrocie konsumenckim nie ma prawa odmówić przyjęcia zwrot> może obniżyć zwrot o taką wartość o ile się zmniejszyła jego wartość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście w pierwszej kolejności skorzystałem z opcji dyskusja ale sprzedający zbywa mnie na zasadzie wklejania schematów zwrotu nie udzielając odpowiedzi na postawione pytanie. Także sprawa została już zgłoszona w pomocy Allegro czekamy do poniedziałku