anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Transakcja anulowana z winy kupujacego - NEGATYW

larsson
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Witam serdecznie

 Client:103185277 zakupił u nas towar i podał angielski nr tel. Co za czym idzie nie można było wydrukować etykiety. 

 

Klient został o tym fakcie poinformowany, od razu zostały mu pieniążki oddane! A on napisał że jesteśmy nieuczciwi i wystawił opinie NEGATYWNA !!

Mamy status Supersprzedawcy i nie pozwolimy sobie psuć opinie pracując na nią od lat przez taka głupotę. 

Piszę aby ktoś zapoznał się se sprawa i usunął negatywna opinie .

Po za tym jakim prawem ktoś może rejestrować konto z numerem zagranicznym i psuć opinie sprzedawcom w jaki chce sposób. 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@larsson Pisać możesz, ale nikt nie usunie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To wina systemu allegro a nie kupującego, a ze ma jak wystawić komentarza allegro dostaliście wy za to. Allegro dawno było informowane i nic z tym nie robi że nie polski nr telefonu.

oznacz moderatorów

larsson
#10 Popularyzator#

Dlatego uważam że ocena negatywna jest bezpodstawna i wina leży po stronie allegro/kupujacego

Ale allegro woli wspierać anonimowych kupujących niż SuperSprzedawcy

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie kupującego- tylko Allegro.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@larsson  Zaraz, zaraz...  to jesli na przykład nie mam telefonu, albo mam jakiś numer zagraniczny to nie wolno klientowi  kupować?  Któż to wymyślił, przecież to chyba dyskryminacja sie nazywa ..!

Nie ma na to żadnych rozwiązań ?  Czy sprzedawcy nie chce się rozwiązać problemu czy to Allegro jest  wrogo ustosunkowane do obcokrajowców?

Kiedyś telefonów nie było albo były takie na korbę i handel  był.  Dzisiaj sie nie da bez telefonu?

Kto jest  nieuczciwy?

oznacz moderatorów

Starkrak
#10 Popularyzator#

tak tak, sprzedawcy dyskryminują kupujących uniemożliwiając im wpisanie polskiego nr telefonu na który zostanie wysłany kod odbioru np. z paczkomatu.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Starkrak  Weź sie  ogarnij,  kod odbioru paczkomatu jest wysyłany na maila,  albo na aplikację którą klient sobie zainstalował.  Ale to problem klienta nie sprzedającego,  klient wie jak odebrać, sprzedający nie potrafi wysłać.

Nigdzie w regulaminach Allegro nie jest napisane że kupujący musi mieć polski numer telefonu, więc nie wymagajcie. Do rejestracji konta tylko mail wystarczy i to powinno wystarczyć do zakupów.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@br.  nigdy nie wysyłałeś? Inpost nie przyjmuje innych numerów niż Polskie. Koniec. kropka. Nie mozna wygenerować etykiety. Allegro miało się tym zająć lata temu, ale skoncentrowali się na zmianie "Obserwowanych" na "ulubione"  i zapomnieli... ( to kolejny już watek na ten sam temat)

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@pinsplash  Oczywiście że wysyłałem i zdarzyło się sam musiałem prosić klienta o numer telefonu bo Allegro ma to gdzieś...

Ale mnie oburza  sposób pisania tutaj tych komentarzy,  bałagan stworzyło Allegro,  natomiast wszyscy piszą że winni są klienci.

Niech autor wątku wystąpi do sądu przeciwko Allegro za  negatywne skutki bałaganu organizacyjnego, ale nie,  Allegro jest OK, to winni są klienci.

Czy ktoś  widział żeby Allegro weryfikowało numer telefonu kupującego, lub adres zamieszkania?  Nie,  bo  sprawdzają tylko pesel i numer konta bankowego  żeby kasę chronić.

A klient ma prawo mieć telefon zagranicznego operatora. EOT.

 

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

A ja tak czekam aż Wiktoria wróci 

ciekawe po co jej był numer zamowienia

🙂

oznacz moderatorów

larsson
#10 Popularyzator#

Grzecznie poprosiłem klienta o ponowny zakup ale żeby podał polski nr telefonu ponieważ etykieta nie przechodzi mi przez manager paczkomatow. 

Nikt nikogo nie dyskryminuje, proszę czytać ze zrozumieniem przed komentowaniem

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@larsson Proszę, podaj numer zamówienia, które chodzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

larsson
#10 Popularyzator#

dbdd0f40-c66c-11ef-b277-ff9548325dba

 

oznacz moderatorów

larsson
#10 Popularyzator#

@w_kiwi już kilka dni minęło i nie dostałem odpowiedzi od żadnego moderatora

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Możesz się podzielić wynikami swojej analizy?

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Ja dla obcokrajowców wysyłałam na swój sklepowy nr komórkowy i informowałam o tym dlaczego tak jest po to żeby zrealizować zamówienie 

oznacz moderatorów

larsson
#10 Popularyzator#

Ale tutaj odmówił jakiejkolwiek współpracy, i nazwał nas nieuczciwymi. 

A w ocenie negatywnej zaznaczył opóźniony zwrot pieniędzy, jest kłamstwo!!

oznacz moderatorów

larsson
#10 Popularyzator#

To akurat był Polak mieszkający w Polsce nie żaden obcokrajowiec. 

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@larsson Raczej Polak mieszkający w Anglii, chwilowo na urlopie świątecznym w Polsce. Nikt normalny nie mieszka w Polsce z angielskim numerem telefonu, bo to nawet nie jest UE, więc by poszedł z torbami za rachunki. 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów