Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam serdecznie
Client:103185277 zakupił u nas towar i podał angielski nr tel. Co za czym idzie nie można było wydrukować etykiety.
Klient został o tym fakcie poinformowany, od razu zostały mu pieniążki oddane! A on napisał że jesteśmy nieuczciwi i wystawił opinie NEGATYWNA !!
Mamy status Supersprzedawcy i nie pozwolimy sobie psuć opinie pracując na nią od lat przez taka głupotę.
Piszę aby ktoś zapoznał się se sprawa i usunął negatywna opinie .
Po za tym jakim prawem ktoś może rejestrować konto z numerem zagranicznym i psuć opinie sprzedawcom w jaki chce sposób.
Więc co dalej z tym usunięciem negatywa ??
dbdd0f40-c66c-11ef-b277-ff9548325dba
@larsson Przepraszam Cię za tak wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. Przykro mi, ale nie możemy usunąć tej oceny.
@Monika__L ja też czekam
dbdd0f40-c66c-11ef-b277-ff9548325dba
Nr zamówienia
Co najśmieszniejsze, takie sytuacje są winą Allegro.
Allegro chce być fajne i miłe, akceptuje takie numery przy zamówieniu, ale Tobie już nie pozwala takiego zamówienia zrealizować - masz Ty być tym złym, który żąda innego numeru od klienta.
Później wychodzą takie kwiatki.
Wina leży po stronie allegro, ale my dostaliśmy negatywa. Minęło tydzień i dalej nie mamy odpowiedzi od Państwa.
Klient dal negatywa za późny zwrot pieniędzy, a dostał je od razu.
Dodatkowo prosiliśmy o podanie polskiego nr telefonu aby móc utworzyć etykietę.
Bo tak jak myslalam
moderacja popatrzyła, odwróciła głowę i poszla
tak naprawde oni nie dali sobie zapisu w regulaminie pozwalającego na ingerencję w komentarz w takim wypadku