Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego od dwóch dni są mi odejmowane punkty z jakości za nieterminowe wysyłki skoro nic się nie sprzedało??
@AntMar-Retail Bo przed weekendem musiałeś wysłać jakąś paczkę po terminie. Punkty odejmowane są na okres 30 dni
@AntMar-Retail czy możesz napisać, skąd pochodzi informacja o odjętych punktach za wysyłki?
Z tego co widzę, w porównaniu z poprzednim miesiącem, w tej mierze punktów jest więcej, natomiast ujemne punkty zostały przyznane w mierze Regulamin i zasady ze względu na usunięcie oferty.
Dla każdej z miar możesz pobrać szczegółowy raport. Dowiesz się z niego, na podstawie jakich danych wyliczyliśmy punkty w danej mierze.
Aby pobrać raport, przejdź do zakładki Jakość mojej sprzedaży i kliknij szczegóły pod nazwą wybranej miary. Wyświetlimy Ci panel boczny, w którym zobaczysz więcej informacji o danej mierze. W panelu bocznym kliknij [pobierz raport].
Ujemne punkty widzę właśnie w Jakości sprzedaży
@AntMar-Retail ok, ale gdzie konkretnie? W jakości sprzedaży widzisz najpierw ogólny wynik, a niżej szczegółowe informacje na temat każdej z miar.
Możesz włączyć porównanie z poprzedni miesiącem lub z poprzednim dniem.
W porównaniu z poprzednim miesiącem punktów masz więcej (w każdej mierze z wyjątkiem Regulamin i zasady), w przypadku porównania z poprzednim dniem, w ramach miary Wysyłka w terminie masz o trzy punkty mniej, niż wczoraj. To nie oznacza, że punkty zostały odjęte tylko, że wczoraj było ich więcej, bo liczymy ostatnie 30 dni.
Nie nadałeś w terminie 5 z 24 zamówień w ciągu ostatnich 30 dni.
W podsumowaniu jakości sprzedaży widzisz dzisiaj informację -3 pkt, ale nie jest to informacja, że wczoraj odjęliśmy 3 punkty, tylko że masz o 3 punkty mniej, niż wczoraj.
Tak jak pisałam, możesz pobrać szczegółowe raporty, aby to dokładnie sprawdzić i przeliczyć, a sama jakość sprzedaży nie dotyczy tylko czasu wysyłki.