Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
UPS nie odbiera od trzech dni zamówienia 77af2220-711a-11f0-843d-5bc749a73494 proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży jak i również pomoc w sprawie zgłoszenia tego u dostawcy, dzwoniąc na infolinie UPS odsyłają na infolinie Allegro, tam sprawa została zgłoszona a mimo to przesyłka nie odebrana!!! Co robić???? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:42195684 Poprosiłam o interwencję w tej sprawie. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.
@Client:42195684 zakładka - nadane przesyłki -> reklamacja ( opóźnienie przesyłki)
@Client:42195684 Dostałam potwierdzenie, że skontaktowaliśmy się w Twojej sprawie z przewoźnikiem. Przekazałam również wskazane zamówienie do wykluczenia ze statystyk Jakości sprzedaży.
Dziękuje:)