Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry,
Mamy problem z konfiguracją sprzedaży. Po potwierdzeniu tożsamości i danych firmy kolejnym etapem jest ustawienie warunków sprzedaży. Naszym zdaniem wszystkie wymagane informacje zostały uzupełnione, jednak znacznik nadal nie zmienia koloru na zielony. Czy ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze należy uzupełnić, próbowalismy skontaktować się z allegro w tej sprawie, niestety bez skutku.
@PRIVERO widzę, że Twoje zgłoszenie oczekuje na podjęcie przez konsultanta, który zweryfikuje Twój przypadek.
Upewnij się jednak, czy masz prawidłowo ustawione warunki sprzedaży: informacje o zwrocie produktu, reklamacji lub gwarancji.
Mioim zdaniem wszystkie informacje w warunkach sprzedaży są ustawione poprawnie.
Dzisiejszego dnia trzykrotnie zamawialiśmy rozmowę telefoniczną, jednak nikt się z nami nie skontaktował. Wysłaliśmy również wiadomość e-mail, na którą do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Od godziny 10:00 próbujemy uzyskać pomoc w naszej sprawie, niestety bezskutecznie.
@PRIVERO poprosiłam o priorytetowe potraktowanie Twojej sprawy.