anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ustawianie warunków sprzedaży

PRIVERO
#7 Wielbiciel

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry,

Mamy problem z konfiguracją sprzedaży. Po potwierdzeniu tożsamości i danych firmy kolejnym etapem jest ustawienie warunków sprzedaży. Naszym zdaniem wszystkie wymagane informacje zostały uzupełnione, jednak znacznik nadal nie zmienia koloru na zielony. Czy ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze należy uzupełnić, próbowalismy skontaktować się z allegro w tej sprawie, niestety bez skutku.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@PRIVERO widzę, że Twoje zgłoszenie oczekuje na podjęcie przez konsultanta, który zweryfikuje Twój przypadek. 
Upewnij się jednak, czy masz prawidłowo ustawione warunki sprzedaży: informacje o zwrocie produktureklamacji lub gwarancji.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

PRIVERO
#7 Wielbiciel

Mioim zdaniem wszystkie informacje w warunkach sprzedaży są ustawione poprawnie.

oznacz moderatorów

PRIVERO
#7 Wielbiciel

Dzisiejszego dnia trzykrotnie zamawialiśmy rozmowę telefoniczną, jednak nikt się z nami nie skontaktował. Wysłaliśmy również wiadomość e-mail, na którą do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Od godziny 10:00 próbujemy uzyskać pomoc w naszej sprawie, niestety bezskutecznie.

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@PRIVERO poprosiłam o priorytetowe potraktowanie Twojej sprawy. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów