Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @InPost
Skrótowo żeby było przejrzyście:
Smart
Przesyłka o wielkości B a pomyłkowo wygenerowałem etykietę dla A.
Nie mogę zmienić wielkości przy paczkomacie.
Nie mogę anulować etykiety bo inpost twierdzi że to darmowa przesyłka allegro smart i nie należy się zwrot
Nie mogę wygenerować nowej bo inpost twierdzi że ten email już ma wygenerowaną etykietę i limit się wyczerpał
Co mogę zrobić?
@nortimj Możesz sprawdzić w Managerze Paczek Inpost czy masz możliwość anulowania etykiety. Jeśli nie da się anulować, skontaktuj się proszę przez formularz. Nasi doradcy pomogą z etykietą 😉
Gdyby w Managerze dało się anulować to nikt by tu tyłka nie zawracał.
@nortimj pewnie zorientował się dopiero po wydruku, że gabaryt jest nie taki. Też mi się zdarzają takie rzeczy - pewnie wszyscy choć raz się pomylili, bo w odróżnieniu o "odpowiednich zespołów" coś robimy.
Ciekawe ile czasu trzeba poczekać na odpowiedź doradcy skoro paczka musi wyjść dzisiaj
@AGLOPRIMA2 już dostałem odp. Musiałem niestety zapłacić. Jaka niespodzianka.
taaa. Faktycznie zaskakujące...
Ważne, że Allegro jest nieomylne - uczmy się od najlepszych 🤣
Po wydrukowaniu zostaje wygenerować ponownie odpłatna etykietę.
@nortimj odpłatne etykiety możesz generować do woli.