anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzenie przesyłki przez InPost

MAMY ROZWIĄZANIE!
WarsztatNadruku
#11 Animator#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Dzień dobry 

Otrzymaliśmy dziś od InPost informację o uszkodzeniu jednej z naszych przesyłek ( poniżej wklejam screen wiadomości). 
co teraz mamy zrobić w takiej sytuacji? Paczka nie dotrze do klienta na czas nie z naszej winy i do tego mamy uszkodzony towar, który nie nadaje się do sprzedaży. Do kogo mamy składać reklamację? Kto ma poinformować klienta o zaistniałej sytuacji, która nie wynikła przez nas? I kto poniesie koszt ponownego nadania paczki do klienta?

Proszę o szybką odpowiedź bo muszę coś odpisać do InPostu. 

IMG_0011.pngIMG_0012.png

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @WarsztatNadruku! Powinieneś złożyć reklamację w tej sprawie do przewoźnika.  Skontaktuj się proszę z kupującym, aby poinformować go o tej sytuacji. 
Zwrot opłaty za zniszczony towar otrzymasz od przewoźnika  po uznaniu reklamacji. 
Ponowne nadanie nie będzie mogło być zrealizowane w ramach Smart! powinieneś je opłacić, a ten koszt dodać do roszczenia złożonego w reklamacji do przewoźnika. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
WarsztatNadruku
#11 Animator#

@la_nika  A co z opóźnieniem przesyłki? Będziecie je liczyć w statystykach? Paczka powinna być u klienta jutro a ja ponowną będę dopiero w stanie nadać w dniu jutrzejszym. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku gdy zamówienie otrzyma status opóźnionego, wykluczymy je z Twojej jakości, czy możesz napisać tutaj gdy tak się stanie? Dopiero wtedy możemy zgłosić zamówienie do wykluczenia z jakości.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
WarsztatNadruku
#11 Animator#

@la_nika Oczywiście dam znać. 

oznacz moderatorów