Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry
Otrzymaliśmy dziś od InPost informację o uszkodzeniu jednej z naszych przesyłek ( poniżej wklejam screen wiadomości).
co teraz mamy zrobić w takiej sytuacji? Paczka nie dotrze do klienta na czas nie z naszej winy i do tego mamy uszkodzony towar, który nie nadaje się do sprzedaży. Do kogo mamy składać reklamację? Kto ma poinformować klienta o zaistniałej sytuacji, która nie wynikła przez nas? I kto poniesie koszt ponownego nadania paczki do klienta?
Proszę o szybką odpowiedź bo muszę coś odpisać do InPostu.
Dzień dobry @WarsztatNadruku! Powinieneś złożyć reklamację w tej sprawie do przewoźnika. Skontaktuj się proszę z kupującym, aby poinformować go o tej sytuacji.
Zwrot opłaty za zniszczony towar otrzymasz od przewoźnika po uznaniu reklamacji.
Ponowne nadanie nie będzie mogło być zrealizowane w ramach Smart! powinieneś je opłacić, a ten koszt dodać do roszczenia złożonego w reklamacji do przewoźnika.
@la_nika A co z opóźnieniem przesyłki? Będziecie je liczyć w statystykach? Paczka powinna być u klienta jutro a ja ponowną będę dopiero w stanie nadać w dniu jutrzejszym.
@WarsztatNadruku gdy zamówienie otrzyma status opóźnionego, wykluczymy je z Twojej jakości, czy możesz napisać tutaj gdy tak się stanie? Dopiero wtedy możemy zgłosić zamówienie do wykluczenia z jakości.
@la_nika Oczywiście dam znać.