anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona przesyłka Inpost

biuro_szkola_24
#8 Zapaleniec

Dzień dobry,

Kupujący napisał , że odebrał uszkodzoną ( zalaną przesyłkę ) z paczkomatu Inpost i złożył reklamację u przewoźnika.

Jak wygląda procedura z naszej strony ? Też mamy złożyć reklamację u Inposta ? Jeśli reklamacja zostanie uznana kto otrzyma zwrot środków ?  Poprosić kupującego o zwrot towaru ?

To pierwsza taka sytuacja u nas.

 

Pozdrawiam

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @biuro_szkola_24 

W celu dokładnej weryfikacji związanej z opisaną sytuację proszę o podjęcie bezpośredniego kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta InPost.

Odbiorca po swojej stronie oprócz złożenia reklamacji powinien dodatkowo sporządzić protokół szkody w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu odbioru paczki. 

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@biuro_szkola_24 do zgloszenia reklamacji jest upoważniony nadawca lub odbiorca ale bardziej ten co ma paczkę. Skoro on złożył to tobie odrzucą bo 2x na to samo nie wypłacą rekompensaty. Pozostaje czekać na rozstrzygnięcie reklamacji 30dni. A z biurem obsługi klienta się skontaktuj by ci potwierdzili zgloszenie reklamacji na usługę ze strony odbiorcy.

oznacz moderatorów