Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupujący napisał , że odebrał uszkodzoną ( zalaną przesyłkę ) z paczkomatu Inpost i złożył reklamację u przewoźnika.
Jak wygląda procedura z naszej strony ? Też mamy złożyć reklamację u Inposta ? Jeśli reklamacja zostanie uznana kto otrzyma zwrot środków ? Poprosić kupującego o zwrot towaru ?
To pierwsza taka sytuacja u nas.
Pozdrawiam
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry @biuro_szkola_24
W celu dokładnej weryfikacji związanej z opisaną sytuację proszę o podjęcie bezpośredniego kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta InPost.
Odbiorca po swojej stronie oprócz złożenia reklamacji powinien dodatkowo sporządzić protokół szkody w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu odbioru paczki.
@biuro_szkola_24 do zgloszenia reklamacji jest upoważniony nadawca lub odbiorca ale bardziej ten co ma paczkę. Skoro on złożył to tobie odrzucą bo 2x na to samo nie wypłacą rekompensaty. Pozostaje czekać na rozstrzygnięcie reklamacji 30dni. A z biurem obsługi klienta się skontaktuj by ci potwierdzili zgloszenie reklamacji na usługę ze strony odbiorcy.