Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak więc weryfikacje Allegro finanse robiłem w niedzielę i wpłaciłem im pieniądze przez PayU. Weryfikacje robiłem żeby wypłacić kasę z konta bo sprzedałem coś na Allegro Lokalnie. Nie rozumiem dlaczego nadal jest w trakcie weryfikowania wszystko skoro patrzyłem że w moim banku wpłata przeszła.
Wysłane.
@mirek_wie otrzymałam odpowiedź, że wypłaty są już aktywne.
Dzień dobry, wysłałem przelew do pay U w zeszłym tygodniu, przelew wrócił a na allegro mam w dalszym ciągu w trakcie weryfikacji. Proszę o pomoc
Dzień dobry @dominiks94! Wypłaty są już aktywne.
Czy dałoby radę sprawdzić co z moją weryfikacją payu?
@grzana92 z tego co widzę, to powinieneś mieć możliwość zlecenia wypłaty środków od operatora PayU. Masz ustawione wypłaty na żądanie. Czy gdy wchodzisz w tę zakładkę, przycisk "wypłać dostępne środki" jest aktywny (pomarańczowy)?
Witam, co z moją weryfikacją Payu? przelew już wrócił a konto dalej nie zweryfikowane
@19patek45 weryfikacja w przypadku operatora PayU może zająć do 3 dni roboczych. Czy możesz wysłać potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl?
wysłałem
@19patek45 dziękuję! Problem wynika z tego, że przelew został wykonany do operatora Przelewy24, a środki są na saldzie operatora PayU, dlatego wejdź proszę tutaj i kliknij proszę "przejdź do banku" w części poświęconej operatorowi PayU.
Weryfikacja może zająć do 3 dni roboczych.
nie zgodzę się, ponieważ wysłałem dwa screen i jeden jest faktycznie do przelewy24, a drugi do PayU.
@19patek45 do mnie trafiło tylko potwierdzenie przelewu do Przelewy24.
Jeśli przelew do PayU również został wysłany wczoraj to czas na weryfikacji jeszcze nie minął, jeśli był wysłany wcześniej to prześlij proszę potwierdzenie przelewu do operatora PayU.
A co to ma znaczyć takie coś? 11 kwietnia dostaje email z treścią "Zweryfikowaliśmy dokumenty przesłane przez Ciebie podczas aktywacji konta do wypłat. Płatności są aktywne", a po miesiącu ktoś (service@payu.com) chce wyłudzić dane bo nie będzie mozna przyjmować wpłat
@AdrianXQ Prześlij otrzymaną wiadomość na adres phishing@allegro.pl. Zajmiemy się tą sprawą.
Od dłuższego czasu czekam na weryfikacje przez PayU czy ktoś z moderatorów jest w stanie sprawdzić na jakim etapie jest ta weryfikacja ?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@rosjanX Cześć, skonsultuję Twoją sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@ko_alka Dziękuje, czekam na więcej informacji.
@ko_alka nadal niema informacji na ten temat ?
@rosjanX Nie. 🙂 Kiedy dostanę odpowiedź, to dam Ci znać.