Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący napisał wiadomość o 1:04, odpowiedziałem mu o 7:06 a o 15:04 dostałem ponaglenie od Allegro, iż pytanie Kupującego pozostaje bez odpowiedzi, co negatywnie wpłynie na moją ocenę sprzedawcy. O co chodzi? Może moderatorzy @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ mi podpowiedzą?
@Dreptaki_sklep Cześć, a o którą wiadomość chodzi? Pokaż to proszę na zrzucie ekranu. Czy rzeczywiście została dostarczona do klienta, czy nie jest np. wyszarzona lub oznaczona błędem?
@Dreptaki_sklep Dziękuję za zrzut, sprawdzę tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@Dreptaki_sklep Już mam odpowiedź — w nocy przeprowadzaliśmy niewielkie testy i przez to mogą pojawiać się niespójności, ale proszę, żebyś zignorował to powiadomienie, wszystko jest w porządku 🙂 Przepraszam Cię za tę sytuację!
@ko_alka Bardzo dziękuję za informację i szybką odpowiedź. Pozdrawiam
@ko_alkaDziękuję za szybką reakcję. Jeszcze dołączam zrzut z maila.
@ko_alka Nie tylko teraz działało z opóźnieniem, np. mail wysłany 28.2.2024 19:57 dotarł na allegrowe konto Klienta 03:04 29-go lutego. Wcześniej też tak było, gdy nawet po kilku minutach odpisałem, to pojawiało się w systemie sporo później i ten czas liczyło do szybkości odpowiedzi.
Ach znów nocne manewry i sprawdzanie cierpliwości i wytrzymałości . Dla niektórych to zdrowie psychiczne jest nic nie warte.