Witam. Zrobiłem przelew na PayU. Ze względu na zmianę konta bankowego.Było to kilka dni temu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:126201070 Jeżeli minęło już 5 dni roboczych od momentu zlecenia przelewu weryfikacyjnego, to proszę prześlij do nas potwierdzenie płatności przez ten formularz.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A nadal w trakcie weryfikacji. I środki nadal niedostępne

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tu się czeka. My od 24 października czekamy. Już 11 dni.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bosek_2804 Nie ma potrzeby, abyś spamował takimi komentarzami na forum. Dopytałam Cię w innym wątku, o jakie konto chodzi.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzwoniłem. Powiedział mi że tylko email. I mam czekać. A mam dużo do wybrania. No i nic nie idzie kupić i sprzedać. Katastrofa jakaś

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:126201070 Kiedy dokładnie dokonałeś przelewu weryfikacyjnego?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Nie chodzi mi o allegro. Tylko ten śmieszny system PayU. I te weryfikację Przecież i tak wszystkie dane są a zmiana konta bankowe powinna być bardziej prosta. Jeżeli podaję się inne konto a dane są te same to poco tyle zachodu. Wystarczy może tylko jakiś kod jednorazowy i wszystko. A tak to człowiek ma pieniądze na koncie a wybrać nie może. Przecież można samemu decydować na którym koncie chce się mieć pieniądze.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:126201070 Po zaktualizowaniu danych PayU należy ponowić przelew weryfikacyjny, dlatego pytam, kiedy go wykonałeś.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ja już dostałem zwrot z weryfikacji.
TO jak mam drugi raz weryfikować?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:126201070 Ja rozumiem, że dostałeś już zwrot kwoty, ale to nic jeszcze nie oznacza i wciąż nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:126201070 poczytaj. Nie jesteśmy jedyni, a upominanie się o zamrożone od 11 dni pieniądze w kwocie wielu wielu tysięcy moderatorka nazywa SPAMOWANIEM.
Coś się w kieszeni otwiera. Bezczelność i arogancja moderatorki jest do zgłoszenia.
https://pl.trustpilot.com/review/payu.pl

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
HA HA ZA TO TERAZ TAKI KOMUNIKAT. JAJA SOBIE ROBIĄ Z LUDZI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po raz drugi wysłałem 1.01 na weryfikację.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:126201070 w tej sytuacji proszę Cię skontaktuj się z nami przez formularz i dołącz potwierdzenia przelewu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
NIE MOGĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ PRZEZ FORMULARZ. NIE MAM TEGO TEMATU. MOJA SYTUACJA NA ALLEGRO WYGLĄDA JAK NA DOŁĄCZONYCH ZDJĘCIACH.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:126201070 proszę prześlij nam to potwierdzenie, przez formularz kontaktowy. Doradcy skonsultują tę sprawę z operatorem płatności. Ja niestety na forum nie jestem w stanie tego zweryfikować.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie umiem tego wysłać przez formularz. A z PayU. NIE ODPOWIADA NA WIADOMOŚCI EMAIL. LUDZIE JA CHCĘ SWOJE PIENIĄDZE. DWA RAZY WYSYŁAŁANE PIENIĄDZE NA PayU.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
LUDZIE KIEDY JA ODZYSKAM SWOJE PIENIĄDZE. KTO MI ZWRÓCI ODSETKI ZA TYLE DNI. DWA RAZY WYSYŁAŁANE PIENIĄDZE NA PAYU I NIC. PRZEZ FORMULARZ NIE 8DZIE SIĘ SKONTAKTOWAĆ BO NAWET NIE MA TAKIEGO TEMATU. JESZCZE PANI MODERATORKA ŚMIE NAPISAĆ ŻE NIE MA POTRZEBY SPAMOWANIA-CZY PANI TEŻ BY CICHO SIEDZIAŁA JAKBY TO PANI PIENIĄDZE BYŁY ZABLOKOWANE?. TU SIĘ CYRKI ROBIĄ. NA 8NNYCH STRONACH WSZYSTKO POSZŁO GŁADKO BEZ PROBLEMU. TU JAJA Z LUDZI SIĘ ROBI. NORMALNIE AŻ SIĘ WIĄZANKA PROSIĆ O NAPISANIE.
OGARNIA TO KTOŚ? - NAWET PAYU MA TO GDZIEŚ BO NIE RACZY ODPISAĆ. BURDEL NA KÓŁKACH. ODDAJCIE MOJĄ KASĘ!!!!!!!!!!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:126201070 Nie wiem co się ucieszy, są tu tacy co nigdy nie odzyskali środków.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »