Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:126201070 Jeżeli minęło już 5 dni roboczych od momentu zlecenia przelewu weryfikacyjnego, to proszę prześlij do nas potwierdzenie płatności przez ten formularz.
A nadal w trakcie weryfikacji. I środki nadal niedostępne
Tu się czeka. My od 24 października czekamy. Już 11 dni.
@bosek_2804 Nie ma potrzeby, abyś spamował takimi komentarzami na forum. Dopytałam Cię w innym wątku, o jakie konto chodzi.
Dzwoniłem. Powiedział mi że tylko email. I mam czekać. A mam dużo do wybrania. No i nic nie idzie kupić i sprzedać. Katastrofa jakaś
@Client:126201070 Kiedy dokładnie dokonałeś przelewu weryfikacyjnego?
Witam. Nie chodzi mi o allegro. Tylko ten śmieszny system PayU. I te weryfikację Przecież i tak wszystkie dane są a zmiana konta bankowe powinna być bardziej prosta. Jeżeli podaję się inne konto a dane są te same to poco tyle zachodu. Wystarczy może tylko jakiś kod jednorazowy i wszystko. A tak to człowiek ma pieniądze na koncie a wybrać nie może. Przecież można samemu decydować na którym koncie chce się mieć pieniądze.
@Client:126201070 Po zaktualizowaniu danych PayU należy ponowić przelew weryfikacyjny, dlatego pytam, kiedy go wykonałeś.
ja już dostałem zwrot z weryfikacji.
TO jak mam drugi raz weryfikować?
@Client:126201070 Ja rozumiem, że dostałeś już zwrot kwoty, ale to nic jeszcze nie oznacza i wciąż nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
@Client:126201070 poczytaj. Nie jesteśmy jedyni, a upominanie się o zamrożone od 11 dni pieniądze w kwocie wielu wielu tysięcy moderatorka nazywa SPAMOWANIEM.
Coś się w kieszeni otwiera. Bezczelność i arogancja moderatorki jest do zgłoszenia.
https://pl.trustpilot.com/review/payu.pl
HA HA ZA TO TERAZ TAKI KOMUNIKAT. JAJA SOBIE ROBIĄ Z LUDZI
Po raz drugi wysłałem 1.01 na weryfikację.
@Client:126201070 w tej sytuacji proszę Cię skontaktuj się z nami przez formularz i dołącz potwierdzenia przelewu.
NIE MOGĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ PRZEZ FORMULARZ. NIE MAM TEGO TEMATU. MOJA SYTUACJA NA ALLEGRO WYGLĄDA JAK NA DOŁĄCZONYCH ZDJĘCIACH.
@Client:126201070 proszę prześlij nam to potwierdzenie, przez formularz kontaktowy. Doradcy skonsultują tę sprawę z operatorem płatności. Ja niestety na forum nie jestem w stanie tego zweryfikować.
Nie umiem tego wysłać przez formularz. A z PayU. NIE ODPOWIADA NA WIADOMOŚCI EMAIL. LUDZIE JA CHCĘ SWOJE PIENIĄDZE. DWA RAZY WYSYŁAŁANE PIENIĄDZE NA PayU.
LUDZIE KIEDY JA ODZYSKAM SWOJE PIENIĄDZE. KTO MI ZWRÓCI ODSETKI ZA TYLE DNI. DWA RAZY WYSYŁAŁANE PIENIĄDZE NA PAYU I NIC. PRZEZ FORMULARZ NIE 8DZIE SIĘ SKONTAKTOWAĆ BO NAWET NIE MA TAKIEGO TEMATU. JESZCZE PANI MODERATORKA ŚMIE NAPISAĆ ŻE NIE MA POTRZEBY SPAMOWANIA-CZY PANI TEŻ BY CICHO SIEDZIAŁA JAKBY TO PANI PIENIĄDZE BYŁY ZABLOKOWANE?. TU SIĘ CYRKI ROBIĄ. NA 8NNYCH STRONACH WSZYSTKO POSZŁO GŁADKO BEZ PROBLEMU. TU JAJA Z LUDZI SIĘ ROBI. NORMALNIE AŻ SIĘ WIĄZANKA PROSIĆ O NAPISANIE.
OGARNIA TO KTOŚ? - NAWET PAYU MA TO GDZIEŚ BO NIE RACZY ODPISAĆ. BURDEL NA KÓŁKACH. ODDAJCIE MOJĄ KASĘ!!!!!!!!!!!!
@Client:126201070 Nie wiem co się ucieszy, są tu tacy co nigdy nie odzyskali środków.