Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zaznaczasz produkty (np. Mój asortyment -aktywne-zaznacz wszystkie). U dołu (niebieskozielone menu) klikasz: Edytuj", wybierasz "Czas wysyłki" i zaznaczasz odpowiednią ilość dni (są to dni robocze). Przed północą "2 dni" dawało termin "we wtorek u Ciebie", po północy - we środę, 8 maja. Zmiana na 1 dzień dała "dostawa w poniedziałek", więc w sam raz dla Ciebie @Prestige1238. Ja wolałem powrócić do środowego sugerowanego czasu (dlaczego tak się dzieje @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ -chodzi o te 2-3 dni które wspomina cytowana poniżej przeze mnie p. Ola? Dlaczego więc nie pozostaje wtorek?)
Ponadto musisz wyłączyć dostawy szybsze niż deklaracja.
[wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja] w zakładce Skuteczność wysyłki)... W ofertach z deklarowanym czasem wysyłki 2 i 3 dni, pokażemy przewidywany czas dostawy nie krótszy niż Twoja deklaracja wysyłki. Ola Moderatorka
Możesz o przerwie napisać w "Informacje o sprzedającym", tylko czy to ktoś czyta?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Nieśmiało się przypominam z pytaniem do Was, drogie moderatorki (umieszczonym w nawiasie powyżej).
30 kwietnia istniał jeszcze wtorek 7 kwietnia w allegrowym kalendarzu, a już 1 i 2 maja nie istnieje. Jakaś reforma kalendarza?
A na serio, dlaczego nie da się wybrać wtorku, choćby ręcznie?
@NajlepszyComPL Jeśli ustawisz czas wysyłki na 3 dni, to 1 maja prawidłowo przewidywany czas wysyłki wyświetli się na środę 8 maja. 2 maja jest traktowany jako dzień roboczy.
@ko_alka Jeśli ustawię czas wysyłki na 3 dni, to 1 maja prawidłowo przewidywany czas wysyłki wyświetli się na środę 8 maja -2maja wyświetla Klientom czas dostawy czwartek 9 maja (czas wysyłki średnio obchodzi Klienta -wyślę i tak w poniedziałek).
Pytanie brzmiało: dlaczego nie da się wybrać wtorku, choćby ręcznie?
Napisałem, że 30 kwietnia istniał jeszcze wtorek 7 kwietnia (mój błąd -chodzi o 7 maja) w allegrowym kalendarzu ale 1 i 2 maja już nie istnieje. Co oznacza, że nie mogę zaoferować Klientom (którzy wybiorą odpowiedniego przewoźnika) dostawy na wtorek 7 maja.
Inaczej: gdy 30 kwietnia pokazywało przewidywany czas dostawy na wtorek 7 maja, to 1 i 2 maja pokazuje pczd na środę i nie da się tego poprawić na wtorek. Zmiana czasu wysyłki z 2 na 1 dzień zmienia przewidywany czas dostawy na poniedziałek i muszę powracać na czas wysyłki 2 dni (czyli przewidywany czas dostawy na środę 8 maja).
Dlaczego nie da się wybrać wtorku, choćby ręcznie?
P.S. Wiem, że 2 maja jest dniem roboczym (dla niektórych - współczuję Pani).
@NajlepszyComPL Czas wysyłki deklarujesz w liczbie dni, a przewidywany czas dostawy jest obliczany przez algorytm automatycznie. Nie ma nigdzie możliwości wyboru konkretnego dnia ręcznie. Jedyne, co można określić, to godzinę wysyłki tego samego dnia — chociaż akurat w Twoim przypadku tych danych nie bierzemy pod uwagę, bo masz za mało zamówień.
W której ofercie wyświetla się przewidywany czas dostawy albo na poniedziałek, albo na środę? Czy te dane dotyczą tych samych przewoźników?
Po to wyłączyłem dostawy szybsze niż moja deklaracja, by algorytm automatycznie nie obliczał, bo obliczał na podstawie dotychczasowych wysyłek. Rozumiem, że oblicza on jedynie na podstawie aktualnej deklaracji i do 30 kwietnia było OK, czyli na wtorek, a teraz nie da się, bo albo środa, albo poniedziałek. Algorytm do zwolnienia.
Gdy wybiorę(Klient wybierze) Inne przedmioty sprzedającego