anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wstrzymana wypłata

Client:62792070
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry 

Nie mogę wypłacić środków. Zweryfikowałem konto przez PayU, przez tydzień nic się nie działo, nic się nie zmieniło, nie dostałem żadnej informacji od allegro. Zweryfikowałem przez Przelewy24, teraz mam status "w trakcie weryfikacji". 
Serdecznie proszę o pomoc. 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62792070 Poprosiłam o sprawdzenie na jakim etapie jest weryfikacja danych do wypłat na Twoim koncie. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62792070 Dostałam inrormację, że załączyłeś do weryfikacji tylko jedną stronę dokumentu tożsamości, a w przypadku paszportu muszą to być zdjecia dwóch stron. PayU wysłało do Ciebie prośbę o dodanie nowego zdjęcia. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62792070
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry 
Serdecznie dziękuję za pomoc. Wczoraj wysłałem, czy może Pan sprawdzić na jakim etapie jest sprawa. Czy wszystko poprawnie zostało wysłane. Dziękuję 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62792070 Weryfikacja może potrwać do 3 dni roboczych. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62792070
#7 Wielbiciel#

Zrzut ekranu 2025-01-27 010823.png
Dzień dobry, serdecznie proszę o wyjaśnienie, ponieważ nadal nie mogę wypłacić pieniędzy, jakaś porażka... Przelew weryfikacyjny został zrobiony, wszystkie dokumenty zostały przesłane. Załączam screena, jak to wygląda 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62792070 weryfikacja może potrwać do trzech dni roboczych, a tyle jeszcze nie minęło, jeśli wysłałeś dokumenty w czwartek. Muszę poprosić Cię o cierpliwość, jeśli do końca dzisiejszego dnia nie otrzymasz informacji w tej sprawie, daj proszę znać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62792070
#7 Wielbiciel#

Niestety nie otrzymałem żadnej informacji

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62792070 Weryfikuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62792070
#7 Wielbiciel#

Nadal nie mogę wypłacić pieniędzy

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62792070 Otrzymałam informację, że nie załączyłeś obu stron paszportu do weryfikacji - prawidłowa forma to rozłożona książeczka, z widocznymi dwoma stronami. Dodatkowo operator płatności PayU, potrzebuje dosłania drugiego dokumentu jak np. karta pobytu. Czyli podsumowując, prześlij proszę poprawne zdjęcie paszportu z widocznymi dwoma stronami oraz zdjęcie jeszcze jednego dokumentu. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62792070
#7 Wielbiciel#


Zdjęcia paszportu wysłałem, karty pobytu nie mam, jestem w trakcie oczekiwania na nową kartę

Czy mogę dodać inny dokument, na przykład prawo jazdy ?

Ewentualnie mogę dołączyć zdjęcie starej karty

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62792070 Dopytam o to, czy może być to prawo jazdy i wrócę do Ciebie z informacją. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62792070
#7 Wielbiciel#

dziękuję serdecznie, czekam

oznacz moderatorów

Client:62792070
#7 Wielbiciel#

Jak mam dodać 2 pliki skoro można dodać tylko 1 plik 1 dokumentu, w formularzu nie takiej możliwości.  Dlaczego nie dostaję żadnej odpowiedzi od PayU, a Pani dostaje, jak to działa ? Nikt mnie nie informuje co mam dosłać,  w jaki sposób, muszę tylko w taki sposób przez Panią komunikować ? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62792070 nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytanie dlaczego nie otrzymałeś odpowiedzi od PayU. Również nie otrzymałyśmy jeszcze odpowiedzi na temat dodatkowego dokumentu, gdy tylko ją otrzymamy, damy Ci znać. 
Możesz także skontaktować się za pomocą naszego formularza, ale nie ma takiej potrzeby, ponieważ my już działamy w Twojej sprawie i otrzymasz odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62792070 wracam z informacjami.
Prawo jazdy nie będzie odpowiednim dokumentem. Odpowiednie dokumenty do weryfikacji to paszport oraz jako drugi dokument akceptowalny będzie dokument potwierdzający nadanie numeru pesel lub ewentualnie dokument potwierdzający wyrobienie nowej karty pobytu.
Powinieneś poprawić przesłane zdjęcie paszportu, czyli przesłać paszport w formie rozłożonej książeczki, na zdjęciu musi być widoczna całość. 
Przez formularz możesz wysłać tylko jeden plik, dlatego poproszę o przesłanie tych dokumentów e-mailowo.
Powinieneś otrzymać już wiadomość e-mail od Doradcy z PayU o odrzuconej weryfikacji, prześlij proszę pliki ze zdjęciami obu dokumentów w odpowiedzi na wiadomość z PayU. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62792070
#7 Wielbiciel#

Nie mam żadnego maila już, dlaczego taka bardzo prosta sprawa trwa tak długo, jakaś masakra. Można poradzić z tym w 1 dzień, poprosić od razu o przesłanie wszystkich niezbędnych dokumentów, a nie odpowiadać co dzień na 1 pytanie. 1 zapytanie= 1 odpowiedź = 1 dzień roboczy, chore to jest. Proszę o natychmiastowe rozwiązanie mojej sprawy, nie trzeba z tym zwlekać

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62792070 nie będzie możliwości pozytywnej weryfikacji, dopóki nie prześlesz wymaganych dokumentów do operatora płatności. Sprawdź proszę swoją skrzynkę e-mail (w tym również folder SPAM, oferty, powiadomienia), ponieważ operator PayU wysłał do Ciebie maila z informacją o odrzuconej weryfikacji - w odpowiedzi na ich wiadomość, załącz proszę wymagane dokumenty, o których pisałyśmy powyżej. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62792070
#7 Wielbiciel#

Na jaki adres mailowy był wysłany mail, sprawdziłem wszystkie foldery, nic nie mam

oznacz moderatorów