Wykluczenie paczek.

AnnaG-Antyki
#20 Guru#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-03-2024
12:45
Strefa czasowa do 15-stej w paczkomacie. Paczki wysłane 14:25. Nie moja wina, że kurier nie zabrał, zwłaszcza że poprzednie dni brał nawet po 20stej. Proszę o usuniecie tego, bo mi statystyki psują.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
662840939425324111940582
662840939405077111960861
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-03-2024
12:55
@AnnaG-Antyki poprosiłam o wykluczenie tych zamówień, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-03-2024
14:53
@AnnaG-Antyki otrzymałam informację, że konieczne będzie zgłoszenie tej sytuacji do InPost, dopiero gdy przewoźnik potwierdzi problem po ich stronie, będziemy mogli wykluczyć zamówienia z jakości.
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów