Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
proszę o wykluczenie ze statystyk zamówienia
Masz jakikolwiek ślad decyzji klientki?
Dzień dobry @KSIAZKAKI! Poczekaj proszę, aż zleci zwrot przez system.
Czy możesz podesłać zrzut ekranu z wiadomością od kupującej?
@KSIAZKAKI dziękuję! Poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia z jakości Twojej sprzedaży, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź w tej sprawie.
@KSIAZKAKI wracam z odpowiedzią, gdy otrzymasz zwrot prowizji za to zamówienie, zostanie automatycznie wykluczone z jakości, więc zwróć proszę wpłatę za to zamówienie.
Jeśli zrobisz to za pomocą Allegro Finanse, automatycznie przyznamy rabat transakcyjny (zwrot prowizji) i również automatycznie wykluczymy zamówienie z jakości.
W tej sytuacji, ponieważ kupująca wciąż nie wypełniła formularza zwrotu, nie musisz czekać aż to zrobi.