anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wykluczenie zamówienia ze statystyk

MAMY ROZWIĄZANIE!
KSIAZKAKI
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,  @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

proszę o wykluczenie ze statystyk zamówienia 

027ca830-de3d-11ef-bb41-b5bd328e806f
 
Klientka poprosiła w wiadomości o niewysyłanie tego towaru. Czy mogę na podstawie wiadomości "anulować"? Czy muszę czekać, aż zleci zwrot przez system? 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mdrogeria
#21 Demiurg#

Masz  jakikolwiek ślad decyzji klientki?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @KSIAZKAKI! Poczekaj proszę, aż zleci zwrot przez system. 
Czy możesz podesłać zrzut ekranu z wiadomością od kupującej? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
KSIAZKAKI
#9 Pomysłodawca#

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KSIAZKAKI dziękuję! Poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia z jakości Twojej sprzedaży, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KSIAZKAKI wracam z odpowiedzią, gdy otrzymasz zwrot prowizji za to zamówienie, zostanie automatycznie wykluczone z jakości, więc zwróć proszę wpłatę za to zamówienie.
Jeśli zrobisz to za pomocą Allegro Finanse, automatycznie przyznamy rabat transakcyjny (zwrot prowizji) i również automatycznie wykluczymy zamówienie z jakości. 
W tej sytuacji, ponieważ kupująca wciąż nie wypełniła formularza zwrotu, nie musisz czekać aż to zrobi. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów