anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłata środków

MAMY ROZWIĄZANIE!
Bielu89
#7 Wielbiciel#

Witam. Otrzymałem e-mail z informacją o pozytywnym zweryfikowaniu konta, ale nada mam zablokowane wypłaty. Przelew zrobiłem, Dane się zgadzają. Proszę o szybką pomoc  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Pisało w mailu o weryfikacji, że wypłaty będą możliwe po 24h od aktywowania.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Bielu89 konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Jak tylko dowiem się czegoś więcej, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Bielu89 otrzymałam informację, że Twoje konto do wypłat zostało zweryfikowane 19.05 o godzinie 17:00, a Tobie udało się zlecić wypłatę środków tego samego dnia o godzinie 22:00. Po drodze mieliśmy jeszcze weekend, zatem środki najprawdopodobniej trafią do Ciebie jutro, tj. 23.05. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów