anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zły rozmiar paczki

Sklep_HanAndHub
#1 Nowicjusz#

Witam serdecznie , etykieta została już wygenerowana ale paczka ma zły rozmiar, nie mieści się w paczkomacie.  Bardzo proszę o informacje co mogę zrobić?  Paczka nr 666111069505816110193830. Bardzo dziękuję 

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Sklep_HanAndHub. Widzę, że system przypisał do tego zamówienia 3 przesyłki, więc możesz wygenerować nową etykietę Smart, z większym gabarytem. Zrobisz to dokładnie tak samo, jak pierwszą etykietę. 
Jeśli robisz to na stronie InPost, to w filtrach ''Status przesyłki'' zaznacz ''Wygenerowane'' aby zobaczyć ponownie to samo zamówienie. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sklep_HanAndHub
#1 Nowicjusz#

Witam serdecznie, przepraszam ale znowu wybrałam zły rozmiar . Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep_HanAndHub, tak jak wspomniałam, system przypisał do zamówienia 3 przesyłki, więc możesz wygenerować ostatnią etykietę w ramach Smart - pamiętaj tylko o edycji gabarytu paczki. Każda kolejna będzie płatna standardowo.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sklep_HanAndHub
#1 Nowicjusz#

Bardzo dziekuje za pomoc 

oznacz moderatorów