Zablokowana sprzedaż

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dwa dni po otrzymania przelewu na moje konto. Kupujący otworzył dyskusje że "nie otrzymał produktu" produkt został wysłany i odebrany 2-3 dni później dyskusja rozwiązana a ja mam zablokowana sprzedaż.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kaki1998 @kaki1998 Twoim obowiązkiem jako sprzedawcy jest odpowiadać w rozpoczętych przez kupujących dyskusjach. W dyskusji numer 34413aa0-9601-4d3c-8874-6c253097f696, która dotyczyła tej transakcji, nie odpowiedziałeś ani razu, przez co została ona automatycznie zakończona, a kupujący złożył wniosek do Programu Ochrony Kupujących. Zaakceptowaliśmy go, dlatego też Twoje konto zostało zablokowane i w tej chwili jedynym sposobem na jego odblokowanie jest kontakt z nami przez ten formularz. Nasi pracownicy wyjaśnią Ci, co powinieneś zrobić, abyśmy mogli je odblokować.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ a pracownicy nie widzą tego, że przesyłka została nadana i odebrana? Bo u mnie kilka razy były takie dyskusje, po podaniu numeru pracownik sprawdził, że przesyłka dotarła i zachęcał kupującego do zamknięcia dyskusji, z różnym skutkiem, większość nie zamykała, bo tylko potrafi założyć, ale zamknąć już nie.