Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, miałem taka sprawę, ze klient zgłosił zwrot a ja kilka dni za długo zbierałem się ze zrobieniem mu przelewu zwrotnego. Klient rozpoczął dyskusje, Allegro kazało mi się ustosunkować co zrobiłem dopiero po kilku dniach. Allegro nałożyło mi sankcje na konto - nie wznawiają mi się oferty (na te chwile mam już ponad 200 ofert do wznowienia a z tym na pewno będzie tez problem po zdjęciu blokady (połączenie z katalogiem itp). Przelew klientowi wysłałem, on sam zakończył dyskusje w piątek o 15:30 wiec pieniądze otrzymał. Moje konto pozostaje zablokowane i Allegro od piątku nie odpowiedziało na ani jedna moja wiadomośc. W dyskusji tez nie mogę nic napisać bo jest już zakończona. Czy nie odpowiadacie w weekendy i jestem skazany na łaskę i czekanie na zdjęcie blokady? Czy mam jeszcze coś dodatkowo zrobić skoro sam klient zakończył już dyskusje
@bestturbo1 Niczego więcej nie zrobisz i moderator nie odblokuje Ci konta tylko kontakt mailowy z DB to spowoduje, musisz cierpliwie czekać, tak to działa.
DB? A co to jest? Od piątku pisze zgłoszenia przez kontakt, dostałem odpowiedz w piątek „proszę uregulować rachunek i wtedy skontaktować się mailowo”. Rachunek zapłacony, wysłane następne 3 wiadomości i nic
Sam zwlekałeś a ktoś tam musiał cierpliwie czekać , teraz sam zrób to samo.
@bestturbo1, z tego, co widzę, otrzymałeś odpowiedź w korespondencji mejlowej dzisiaj o 17:27. Twoje konto ma jakość sprzedaży na poziomie "wymaga poprawy". Jeśli znajdzie się na poziomie "neutralnym", zniesiemy ograniczenia.
Ale o co znowu chodzi, w piątek dopisaliście, ze zniesiecie ograniczenia jesli zapłacę rachunek (przed czasem), zapłaciłem dzisiaj rachunek a teraz piszecie, ze zniesiecie ograniczenia jak poprawie poziom sprzedaży? A jak mam to poprawić z dnia na dzień? Pierwsza taka sytuacja i blokada konta? Dodatkowo po kolei :
1. Mówicie, ze jak tylko zwrócę wpłatę klientowi będzie zniesienie blokady - dyskusja zakończona blokada nadal jest
2. mówicie, ze jak zapłacę rachunek to będzie blokada zniesiona- rachunek zapłacony blokada nadal jest
3. teraz jakiś trzeci wątek o jakości sprzedaży? O co chodzi bo już się pogubiłem w tym wszystkim
@bestturbo1, w określonych sytuacjach (opisanych m.in. w tym artykule) możemy zawiesić Twoje konto. Spadek jakości sprzedaży do poziomów "Wymagający poprawy" lub "Nieakceptowalny" jest jedną z takich sytuacji. Z tego, co widzę, w żadnej z wiadomości mejlowych pracownik Allegro nie obiecywał, że uregulowanie rachunku automatycznie zdejmie blokadę z Twojego konta. Zapewniono Cię, że po tej czynności wskażemy kolejne kroki do zdjęcia blokady.
No wiec pytam - jakie to są te kroki. Bo odpowiedz jest zbyt ogólnikowa - z tego co sprawdziłem to mam mało punktów np. W sekcji przesyłki „smart”. Przecież nie ma obowiązku żeby to uzupełniać. Oceny od klientów mam na 100%, nierozwiązane dyskusje tak samo. Od groma sprzedających nie udostępnia numerów przesyłek w terminie. Ja spełniłem Wasze warunki do odblokowania konta i teraz ile czasu mam czekać żebyście ta blokadę znieśli? Tak długo aż wszystkie oferty mi spadną z Allegro i będę musiał je wystawiać na nowo albo jeszcze lepiej jak już znikną z poziomu „zakończone” ? Jak mam to najszybciej załatwić?
Mam 100% pozytywnych komentarzy, zero nierozwiązanych dyskusji i robicie ze mnie głupiego, ja po kolei wykonuje kroki które każecie mi wykonać żeby odblokować konto a na końcu piszecie, ze mam poprawić jakość sprzedaży? To teraz jestem skazany na łaskę? Jak mam to poprawić z dnia na dzień skoro tam sa wskaźniki typu odpowiedz na wiadomośc we wskazanym czasie? Jak mam odpisać skoro nikt nie pisze?
@bestturbo1, nie jesteś na nic skazany, natomiast obliguje Cię przestrzeganie regulaminu Allegro.
Z tego, co widzę, poprawy wymagają m.in. te parametry:
Wszystkie te informacje znajdziesz w swoim panelu jakości sprzedaży. Każda miara zawiera informację o tym, jak ją liczymy oraz jak możesz ją poprawić.
Chyba nie piszesz dokładnie.
Sam zwrot towaru - nie stwarza kompletnie żadnych konsekwencji dla sprzedającego. Ważny jest powód zwrotu - to on stwarza podstawy prawne do zwrotu towaru. Może to być odstąpienie od umowy lub reklamacja. Miałem też 1 lub 2 przypadki, gdzie Allegro udzieliło kupującemu zwrot kasy za transakcję - wystąpienie do POK. Ale ja mam konto firmowe, fakt, spóźniłem się w wypłatą środków, jednak zrobiłbym to , chociaż z jakimś opóźnieniem. A koszty zostały doliczone do mojego rachunku - oczywiście temu nie protestowałem. Sprzedaję na ALL od wielu lat, zwracam wszelkie należności - zapewne ktoś ze strony Allegro też patrzy czasem na "historię" konta, widzi, że prowadzi on stałą sprzedaż i po prostu nie ma możliwości, żeby nie wywiązać się ze swoich zobowiązań.
Jak chcesz mieć jakieś "większe " względy, wystaw 200 tys ofert.
Nie rozumiem o czym piszesz - jakie względy? Ja też mam konto firmowe a cała afera poszła o to, że nie oddałem pieniędzy za zwrot o czasie (jakieś 2 dni po tym jak Allegro wypisało w dyskusji, że nałoży ograniczenia jeśli nie oddam pieniędzy). Kupujący dokonywał zwrotu z tytułu 'zakup przez pomyłkę'. Pieniądze oddane, dyskusja rozwiązana. Potem kazali mi opłacić rachunek który miał jeszcze termin płatności - oczywiście zapłaciłem. To teraz dowiaduje się, że nie odblokują mi konta bo mam jakość sprzedaży na poziomie 'wymaga poprawy'. Rozumiem. Szkoda tylko, że tych wskazników nie idzie poprawić sobie z dnia na dzień i teraz jestem skazany na łaskę kupujących - muszę czekać aż ktoś coś kupi, żebym mógł uzupełnić w terminie numer przesyłki albo czekać aż ktoś mi dyskusje otworzy żeby odpowiedzieć na czas. Chore. A przez te 3 dni spadło mi już 600 ofert - z którymi oczywiście też będzie problem żeby wznowić! Bo tak jak kiedyś dało się to zrobić jednym kliknięciem tak już widzę teraz 'nie udało się wznowić oferty' - popraw dane, popraw formularz, usuń telefon, usuń informacje o zakładkach, dodaj warunki zwrotów, połącz z produktem itp.itd.