Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Otrzymałem wiadomość od PayU że rozwiązali ze mną umowę, przez to że moi dokumenty (innych nie mam) nie pasują.. Nie mogę zwrócić pieniędzy kupującemu które nie widziałem na oczy, nie mogę nawet dodać innych metod wypłat bo moje konto cały czas ma komunikat że trwa weryfikacja. Proszę mi pomóc, co muszę zrobić w takiej sytuacji.. I co będzie z tymi zablokowanymi środkami ? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Jak nie będzie aktywacji, weryfikacji konta do wypłat i rozwiązali umowę z Toba to nie będzie mógł sprzedawać, a nawet zamkną Ci konto , kupującemu jak nie wyślesz albo nie zwrócisz środków to dostanie je od Allegro a Ciebie mogą obciążyć.
Cześć, @multyservicepl. Widzę, że już napisałeś do nas przez formularz kontaktowy. Sprawa jest wyjaśniana już w zgłoszeniu o numerze 45126704. Proszę, abyś kontynuował korespondencję z doradcami.
Teraz wysłali mi linka żeby rozwiązać umowę z allegro, nie chcę tego robić, już kilka lat sprzedaje i kupuje na swoim koncie, więc nie myślę że to jest rozwiązaniem tej sprawy. I dlaczego serwis PayU po prostu nie akceptuje dokumenty, wysłałem kilka razy i nagle rozwiązali umowę
@multyservicepl, poprosiłam doradcę o pilny kontakt w tej sprawie. Niedługo otrzymasz dalsze informacje.
A pisałem, nie masz konta do wypłat to rozwiążą umowę, niestety.
Ja wszystko mam!! Zakładam że u nich chyba przed komputerem siedzi jakiś ślepy, bo inaczej nie rozumiem dlaczego moi dokumenty 3-4 razy byli wysłane nawet dodatkowo na firmę dokumenty!! I nic, rozwiązali umowę..