anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowanie funkcji sprzedażowej z powodu braku weryfikacji u operatora płatności.

drasker
#9 Pomysłodawca#

Witam,

W dniu dzisiejszym zablokowana została mi funkcja sprzedaży na allegro koncie prywatnym z powodu braku weryfikacji moich danych przez jednego z operatorów sprzedaży.

W ostatnim roku operator PayU weryfikował moje dane 2 krotnie aby teraz z zaskoczenia wypowiedzieć umowę z rzekomego powodu braku weryfikacji moich danych. Pierwsze moje pytanie jak to jest możliwe?

Drugie pytanie bezpośrednio do allegro dlaczego blokowana jest mi funkcjonalność całej sprzedaży przez brak zweryfikowania moich danych przez jednego z operatorów płatności? Jeśli operator nie chciał zweryfikować moich danych dlaczego pozwala się mu zaprzestać świadczenia usług?

Trzecie pytanie, dlaczego po "wypowiedzeniu" umowy przez operatora PayU zablokowano całą sprzedaż pomimo dostępności innego operatora płatności jakim są przelewy24? Tu nie nastąpiło żadne wypowiedzenie umowy?

4. Dlaczego po "wypowiedzeniu" umowy przez jednego z operatorów zablokowana jest cała sprzedaż na koncie jeśli mam też dostępność płatności przelewem tradycyjnym jak i odbioru osobistego z płatnością przy odbiorze?

5. Jak to jest, że proponuje mi się obecnie po zamknięciu sprzedaży założenie drugiego konta prywatnego aby móc dalej sprzedawać... o co Wam chodzi?! Dla zasady mam zrezygnować z konta po 15 latach pracy nad nim i budowy bazy klientów aby zmienić i zacząć od początku na nowym koncie?

 

Proszę dokonać weryfikacji po raz 3 moich danych jeśli jest to tak bardzo potrzebne i przywrócenie funkcji sprzedaży na posiadanym koncie.

oznacz moderatorów
104 ODPOWIEDZI 104

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@beta235 przykro mi, ale nie będzie to możliwe z wypowiedzianą umową przez operatora. Rozwiązaniem pozostaje założenie nowego konta. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jagoda4455
#9 Pomysłodawca#

Wypowiedzenie umowy przez Pay-u a jednocześnie nadal aktywne Payu  ? Czy to logiczne i normalne ? Jak widzę to allegro nadal działa na kontach bo mimo zablokowania sprzedaży , dzisiaj otrzymałam taką wiadomość :

 

Cześć  J..........,
część Twoich ofert była połączona z niewłaściwymi produktami z Katalogu Allegro, dlatego je rozłączyliśmy.

Pamiętaj, że odpięcie produktu od oferty zawierającej zestaw produktów wpływa na prezentację zestawu.

Pamiętaj, że odpięcie produktu od oferty spowoduje, że nie będzie ona widoczna w serwisie allegro.cz.

Popraw swoje oferty, wybierając odpowiednie produkty z naszego Katalogu.

Oferty połączone z Katalogiem Allegro możesz uzupełniać i zmieniać w dowolnej chwili.

Przejdź do ofert
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@jagoda4455  "Czy to logiczne i normalne ?"

Prawdopodobnie wypowiedzenie obejmuje jakiś termin więc  nie wydaje mi się aby wypowiedzenie działało natychmiast.

Natomiast PayU  jest potrzebne do wypłacenia pieniędzy na twoje konto bo tylko ten operator przekazuje te pieniądze z Allegro Finanse. Dowcip polega na tym że sprzedawać możesz, ale nie dostaniesz zarobionych pieniędzy bo PayU  ich ci nie przekaże.  To taka pułapka o której Allegro raczej nie informuje.

oznacz moderatorów

jagoda4455
#9 Pomysłodawca#

Allegro nas zniewoliło bo dawniej była możliwość wpłaty bezpośredniej na konto Sprzedającego !

Teraz też tak można działać bo inne portale sprzedażowe nie ograniczaja form płatności .

Allegro pewnie z obawy , że nie dostanie prowizji  zlikwidowało możliwość płatności bezpośredniej a przy odbiorze osobistym to Pay-u nie jest mi potrzebne do niczego ! 

oznacz moderatorów

andar
#7 Wielbiciel#

Nie mogę wystawić przedmiotu na sprzedaż. Wyskakuje komunikat

Wystąpił błąd - Nie masz wymaganych uprawnień, aby wystawić ofertę (sprzedaż zablokowana). Wyjaśnij naruszenie zasad. Nie wiem o co chodzi jestem na allegro już ponad 20 lat i często coś sprzedawałem. Co mogę zrobić. Rachunki opłacone.
Andar

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@andar Wygląda to na to że Cię za coś "udupili" wprowadzając Ci blokadę . Sprawdź swoją pocztę czy Dział bezpieczeństwa nie informował o powodzie blokady i co masz zrobić by tę klątwę z Ciebie zdjęli.

oznacz moderatorów

andar
#7 Wielbiciel#

Dziękuje za pomoc. Zaraz to zrobię. Pisałem do nich ale nawet się nie odezwali.

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Napewno nie zweryfikowałeś się w payU poprzez wysłanie skanu DO. O handlu na all możesz sobie pomarzyć. Prywatnych sprzedawców tu nie chcą.

oznacz moderatorów

andar
#7 Wielbiciel#

Dziękuje za odpowiedź. To jest chyba to. Tylko nie wiem czemu mnie zablokowali. Wysłałęm im skan dowodu. Czy można to jakoś naprawić ?

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Mam taki sam komunikat, NIC NIE DA SIĘ JUŻ Z TYM ZROBIĆ. Ja nie zamierzam już tutaj sprzedawać ani kupować.

oznacz moderatorów

ewkakac1
#9 Pomysłodawca#

Ja również po ponad 15 latach nie mogę już tu sprzedawać. Wysyłanie wrażliwych danych e-mailem nie biorę absolutnie pod uwagę! Postanowiłam równocześnie robić zakupy na innych portalach. Zwłaszcza gdy ostatnio chciałam kupić dyfuzor bezwodny do olejków, to pojawił się po wyszukiwaniu jeden rodzaj w pięciu ofertach w sumie i wszystkie z dostawą z Chin! A Allegro się chwali milionami sprzedawców. To gdzie ta oferta bogata? A może z wyszukiwarką coś nie tak. Kupiłam na innym portalu taki sam, z odbiorem w galerii czyli przesyłka darmowa  i jeszcze w niższej cenie. 

W związku z powyższym zadałam Allegro pytanie czy Allegro Smart, które opłaciłam w maju może zostać mi zwrócone? Nie dostałam odpowiedzi.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ewkakac1 przykro mi z powodu blokady Twojego konta, ale otrzymałaś od nas odpowiedź e-mailową w sprawie nr 34774062, było to 22 lipca 2023r. Blokada na koncie dotyczy jedynie sprzedaży, zatem nadal możesz korzystać z Allegro Smart jak i Allegro Pay. Natomiast jeśli chcesz zrezygnować z Allegro Smart!, możesz to zrobić tutaj. Koszty zostaną Ci zwrócone proporcjonalnie do czasu świadczenia usługi. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ewkakac1
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście dostałam odpowiedź e-mailową ale bez poruszenia kwestii Smartu. Dziękuję za uzupełnienie.

oznacz moderatorów

xanar
#2 Obserwator#

Allegro zablokowało mi sprzedaż na koncie, które mam ponad 18 lat, powiedzieli mi, że jak chce sprzedawać to musze sobie nowe założyć 🤣 Bo to w zasadzie nie oni tylko tylko ci ci się płatnościami zajmują 🤣 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

A nie masz czasem jakiś nieuregulowanych płatności?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie przeszedłeś na nowo aktywacji konta do wypłat, było już opisanych tu kilka takich sytuacji.

oznacz moderatorów

xanar
#2 Obserwator#

Podobno jakieś nowej weryfikacji nie przeszedłem, o której nawet nie wiedziałem.

Najlepsze jest to, że nic nie da się zrobić 🤣

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

A jaki powód podali nie aktywując Ci konta?

oznacz moderatorów