Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Paczka z zamówienia 6673f870-bd59-11ef-834c-ed5d4eaa3981 nr przesyłki AD0069ERR4 zaginęła , człowiek na infolinii kazał sprawdzić na ich monitoringu tam pokazuje ,że nie ma przesyłki o takim nr , klient się trochę denerwuje pomożecie ?
@rutkowskiAGD oczywiście! Poprosiłam o interwencję w tej sprawie i wiadomość do kupującego, aby wyjaśnić, co się dzieje.
Dziekuję - teraz pojawiła się informacja ,że paczka jest zgubiona co dalej ? Mam złożyć reklamację i w jaki sposób ?
@rutkowskiAGD Zespół dedykowany zajmuje się poszukiwaniami przesyłki. Klient jest informowany na bieżąco drogą mailową.
Klient prosił o ponowne wysłanie przesyłki tym bardziej ,że zawartość miała byc na prezenty . Co w przypadku jeśli paczka odnajdzie się też będzie skierowana do kupującego czy wróci do nas ?
@rutkowskiAGD Skieruję prośbę o przekierowanie tej przesyłki do zwrotu.
Dziękuję było by miło