Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam obecnie bardzo podobną sytuację, która staje się powoli kabaretem...
Po wieloletnim powrocie do Polski, założyłem konto na Allegro...dokonałem weryfikacji konta bankowego...następnie przesłałem skany dowodu osobistego do przelewów 24..
a gdy po 10 dniach ( tak tyle to trwało ), mogłem wystawić przedmiot, a nawet dwie osoby kupiły dwa modele ( biały i czarny) to allegro zawiesiło mi konto 😄
Kupujący nic nie mogli zrobić bo otrzymali info, że mają 14 dni na zwrot środków, ja nie mogłem nic zrobić...po kilku wiadomościach informacja, aby wysłać zdjęcie dowodu osobistego wraz z telefonem itp...dostali 6 zdjęć i....cisza...telefony od kupujących każdy (zdenerwowany), wysyłam screeny co się dzieje i nagle allegro zmienia tekst do jednego z kupujących ( tego bardziej natarczywego 😄 ), że "sprzedający" czyli JA 😄
zwróci środki do 3 dni roboczych...hmm gdyby nie fakt, że kompletnie nie mam dostępu do środków kupującego to wszystko super 😄 na każdym kroku manipulacja...po kilku telefonach, wiadomościach informacja od allegro...abym wysłał towar do tego drugiego kupującego i dał znać jak towar dojdzie 😄
Hit...wymuszanie danych, które wcale nie słuzyły do weryfikacji, manipulacja obiema stronami...i obracanie środkami kupujących...czemu nie zablokowano mi konta przed zakupem? ( telefony kupione po 2 dniach od wystawienia)....cyrk...jeden z kupujących odzyskał pieniądze, drugi milczy więc ma kasę zamrożoną a ja czekam nie wiadomo na co 😄
@Wajtapajta88ts, Twoje konto zostało zawieszone przez konieczność dodatkowej weryfikacji. Decyzja wiążę się z bezpieczeństwem transakcji na Allegro. Podstawą weryfikacji jest pkt 2.12 Regulaminu serwisu. Przypominam, że zakładając konto na Allegro zgodziłeś się go przestrzegać.
Dziękuje za odpowiedź.
Pytanie podstawowe dlaczego czekali Państwo aż obydwaj kupujący wpłacą do was pieniądze? 😄
drugie pytanie: koniecznością odblokowania konta było wysłanie dowodu osobistego wraz z telefonem ( wysłałem ich 5-6) mimo to nadal konto jest zawieszone a co za tym idzie środki kupujących.
Podsumowanie, piszecie, że nadal mogę wysłać towar do kupujących...pomimo tego, że towar nie był za pobraniem, ja mam wysłać towar bez pieniędzy, a środki kupującego są zablokowane na 14 dni...piękna polityka 😄
@Wajtapajta88ts, dodatkowa weryfikacja była w tym przypadku sprawą losową. Miałeś wysłać zdjęcie dowodu tożsamości, a następnie paczkę kupującemu. Środki są na Twoim koncie - nikt nie wypłaci ich za Ciebie. Są jedynie zablokowane do czasu, aż rozwiążesz tę sprawę.
Próbowaliśmy ustalić z Tobą rozwiązanie, natomiast to się nie udało. Zaproponowaliśmy zwrot środków kupującemu, ale to też Cię nie satysfakcjonowało.
i tutaj właśnie wychodzi manipulacja informacjami 🙂
"dodatkowa weryfikacja była w tym przypadku sprawą losową" - dziwnym trafem nastąpiła natychmiast po zaksięgowaniu drugiej wpłaty...
"Miałeś wysłać zdjęcie dowodu tożsamości, a następnie paczkę kupującemu." - tutaj kolejny raz mijamy się z prawdą, informacja od państwa:
"
Kabaretu ze strony Allegro część dalsza 🤣🤣🤣 drugi kupujący na moją prośbę rozpoczął "dyskusję" a poniżej odpowiedź "Allegro":
6 września 2022 20:47 Konto Sprzedającego już zablokowaliśmy. Wajtapajta88ts - proszę o rozwiązanie problemu, który zgłosił Kupujący. Jeśli tak się nie stanie, po 14 dniach od zakupu, możemy zwrócić Kupującemu pieniądze z Allegro Protect. Więcej informacji w artykule
😄 niesamowite...jak potraficie manipulować każdą ze stron...ten tekst "konto sprzedającego już zablokowalismy" - przecież o to właśnie chodzi, że jak tylko otrzymaliście wpłaty od dwóch kupujących to zablokowaliscie mi konto 🤣🤣🤣 więc transakcja u jednego jak i u drugiego klienta nie doszła do skutku...a z waszych odpowiedzi wynika praktycznie jak to ja bym nie chciał wysłać produktów albo zwrócić pieniędzy...cyrk!
Allegro pogrążacie się swoimi tekstami...na szczęście mam screeny każdej waszej odpowiedzi jak widać ja w przeciwieństwie do was posługuję się waszymi cytatami a nie wymysłami.
Rozumiem, że żaden moderator już nie odpowie?
To samo robi samo allegro od kilku dni cisza...a konto dalej zawieszone...nie odpowiedziano na żadne zapytanie chociaż wszystkie zostały wasze "wymogi" zostały spełnione...pytanie co mają na celu te wszystkie ruchy z waszej strony...bo w ten cały system bezpieczeństwa...z selfi z dowodem...towarem itp już nikt nie wierzy...
Tak już jest ,jak racja jest po twojej stronie to o pomoc i odpowiedź trudniej.
@Wajtapajta88ts, odnosząc się do tego Twojej wypowiedzi:
"Środki są na Twoim koncie - nikt nie wypłaci ich za Ciebie." - kolejny raz kłamstwo, w dniu wczorajszym wypłacono środki z mojego salda dla kupującego, bez żadnej wcześniejszej informacji o zamknięciu transakcji. obie strony o zwrot środków prosiły od niedzieli....skąd więc pewność, że gdy teraz wyślę telefon wy nie zrobicie dosłownie tego samego? (tzn. wypłacicie środki kupującemu?) powtarzam, nie była to sprzedaż za pobraniem!
4 września poprosiłeś o zwrot środków kupującym:
Jestem na urlopie i żaden z powyższych dokumentów nie jestem w stanie wysłać do przyszłego wtorku a nawet środy bardzo proszę o natychmiastowy zwrot środków do osób, które zakupiły mój towar!!!
Niech pani sprawdzi jaki jest status tych wypłat 🙂
Osoba która się nie upomina do dziś czeka na swoje pieniądze, natomiast pierwszy kupujący zasypywał was wiadomościami i to właśnie on dostał odpowiedź "sprzedający zwróci środki od 1-3 dni roboczych"...
Więc gdyby Państwo faktycznie tak się przykładali do tej mojej "prośby" to obydwaj kupujący otrzymali by swoje środki a nie tylko jeden...ale jak wiadomo prawda musi być po waszej stronie...
Bo ja w przeciwieństwie do was ani przez chwilę nie chciałem trzymać pieniędzy kupujących a wy robicie dosłownie co chcecie...cały czas manipulując informacjami...tak jak Pani podawała jakie były "etapy" weryfikacji...co jasno udowodniłem, że nie było w nich ani słowa o wysyłce towaru po wysłaniu serii zdjęć towaru i dokumentów...więc bardzo proszę o prawdę a nie ciągłe naginanie faktów...
Mija tydzień od czasu zawieszenia konta...czy allegro jest w stanie określić czego tak naprawdę chce? Moje konto jest nadal zablokowane, nie mogę wystawić żadnych nowych artykułów, telefony już dawno sprzedane a wy nie oddaliście pieniędzy kupującym, zrobiłem zdjęcia dowodu osobistego z telefonem, zweryfikowałem konto bankowe, wysłałem skany dowodu osobistego...czego wy chcecie dalej? Przecież jesli nie mogę wystawić artykułów to jaki kolejny dowód chcecie? Bo to przestaje być śmieszne...na każdym kroku manipulacja informacjami i wyciąganie danych od klientów a jak widać i pieniędzy...że nikt się jeszcze za to nie zabrał...
@Wajtapajta88ts bardzo proszę abyś wyjaśniał to z Działem bezpieczeństwa, ponieważ tylko oni mogą podjąć decyzję o odblokowaniu konta.
Mija kilka dni, kontakt z działem bezpieczeństwa-zerowy a konto nadal zablokowane...
Dziękuję
Oczywiście kilka wysłanych maili do działu bezpieczeństwa i cisza...dziękuję bardzo za pomoc...
Mija już 21 dni od czasu gdy zablokowano mi konto, w tym czasie po raz kolejny pytano mnie czy zamierzam jeszcze coś wystawiać... odpisałem, że jeśli odblokujecie mi konto to tak...po raz kolejny wysłałem inny towar ze zdjęciami dowodu osobistego i ponad tydzień cisza... oczywiście żaden z moderatorów którzy tak chętnie się wypowiadali się już nie odezwie, dział bezpieczeństwa od momentu odebrania zdjęć cisza...kolejne telefony, maile i nadal nic...fatalna komunikacja i zero pomocy z waszej strony...do tego pieniądze jednego z kupujących nadal zablokowane i tutaj hit, wczoraj nowa wiadomość: jeśli się nie odniose w dyskusji to zostaną naniesione ograniczenia na moje konto 😅🤣🤣🤣 gdy nie fakt, że konto jest zablokowane to nawet by mnie to ruszyło...to już jest na prawdę żenujące z waszej strony.
Po tygodniu otrzymuje wiadomość
"Wspomniał Pan również o "innych rzeczach" prosiłbym o doprecyzowanie co zamierza Pan sprzedawać oraz o załączenie zdjęć tych przedmiotów wraz z dowodem tożsamości." Serio???
Kto u was pracuje? Wysłałem wam 3 różne produkty za każdym razem z dowodem osobistym i nadal tekst a co będziesz wystawiał jeśli po 3 tygodniach odblokujemy Ci konto???
Cyrk kręci się dalej:
20 września 2022 08:33
Sprzedający zwrócił 1100,00 PLN.
Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na rachunek (konta lub karty), z którego Kupujący zapłacił za zamówienie.
Gdy tak się stanie, proszę, by Kupujący oznaczył Dyskusję jako rozwiązaną."
Pomijam fakt, że nawet palcem nie ruszyłem na moim koncie...bo jest zablokowane...no ale allegro przetrzymało dwa tygodnie pieniądze klienta a na koniec odpowiedź jak powyżej"Sprzedający zwrócił" mhm a może to allegro a nie ja? Manipulować to wy potraficie jak mało kto...a moderatorzy cisza bo co można odpowiedzieć na takie argumenty...cyrk