Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam mam zawyżono prowizie powina byc 210 a jest ponat 300 zł
A nie miałeś czasem zaznaczonego jakiegoś wyróżnienia ?
nie miałam prawidłowe saldo powno być 258,85 a nie 313,1
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy Wy znacie przyczynę niezadowolenia klienta?
@client11546 chodzi o prowizję z poszczególnej transakcji? Jeśli tak, to poproszę numer oferty. Jeśli masz więcej wątpliwości dotyczących całego salda, wszystkie szczegóły znajdziesz w zakładce Rozliczenia z Allegro.
w tym jest problem że mam stare konto ewelisia232 jest za blokowana sprzedasz cała kasa zapłaconej prowjzi jdzie na konto numer konta jest taki sam co na koncie client11546 a tu prowizja się nie zmniejsza
@client11546 przykro mi, ale to nie działa w ten sposób, że prowizja ze sprzedaży z jednego konta - client11546 będzie pobierana z salda na koncie ewelisia232.
na podgądzie widzę że to jednak działa 210 zł wpyneło na konto ewelisia232
to nie jest prowizj ze sprzedaży tylko prowizja rozliczenie z allegro czy halaola mnie rozumie
@client11546 Na jaki dokładnie numer rachunku przelałaś pieniądze?
491*****************742 pko sa mam go od lat mam tylko jedne konto bankowe
@client11546 to jest Twój numer konta, a ja pytam na jaki rachunek zrobiłaś przelew? Należności konta z którego tutaj piszesz powinnaś opłacić na rachunek: PL4712.........................462922, natomiast przelew wysłałaś na saldo zablokowanego konta, czyli PL0712406.....................7429158.
Tutaj niestety tego nie naprawimy, dlatego napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Nasi pracownicy pomogą Ci rozwiązać tę sytuację.
ja poprostu nie wiem jakie nr konta pani mi podała nie znam tych kont moje koto kture jest podane to 49*******42 pl i take konto jest podane
@client11546 Ola nie podała Twoich numerów kont, tylko numery konta przypisane do Twoich dwóch kont Allegro, to na te numery wpłacasz środki, aby rozliczyć się z Allegro.
Tak, jak Ola już napisała - nie naprawimy tego tu na forum, dlatego napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Nasi pracownicy pomogą Ci rozwiązać tę sytuację.
bardzo dziękuję już problem rozwiązany przez pracownika allegro
@client11546 no to super! Dzięki za info 🙂