Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Od długiego czasu w ramach Smarta są narzucane różne formy przesyłek.
Niestety nikt nie bierze pod uwagę tego, iż nie każda firma jest blisko dużego miasta.
Co za tym idzie ? Brak dostępności do różnych form przesyłek.
Od ostatniego czasu zostały dodane w ramach smart Orlen paczki, które w moich regionach nie zbyt często się korzysta.
Dlaczego ? Mała ilość kurierów, długi czas oczekiwania na podjazd.
Bazując jaki jest to mały odsetek zamówień ( w porównaniu do reszty) Po prostu nie opłaca nam się udostępniać takich opcji.
Rozumiem iż każdy inny rejon cechuje się innymi zasadami, ale u mnie wygląda to w ten sposób.
Proszę sobie wyobrazić, kiedy pracujecie do godziny 16:00, a dowiadujecie się od kuriera z orlen paczki iż zrobi podjazd najszybciej o 18:00.
Pal licho jeżeli tych paczek byłoby kilkadziesiąt, ale jest wiele sytuacji w których siedzi się kilka godzin aby wydać jedną paczkę ( czyli zrobić wyjątek dla jednej osoby która nie poszła za ogółem).
To samo mam z pocztą, jestem zmuszony robić za kuriera dostarczając do punktu pocztowego.
Czyli nie dość iż ostatecznie musze się ratować punktami, tak zamiast pracować musze jeżdzić od punktu do punktu nadając paczki.
Bazując iż jesteśmy w smarcie, nie ma opcji z tego zrezygnować. Rezygnując z czegoś nie będziemy spełniać wymogów.
W związku z tym chciałem na swój sposób ograniczyć te metody dostawy.
Zadecydowałem, aby orlen paczki czy inne metody dostawy które nam nieodpowiadającą, wysyłać raz w tygodniu.
Natomiast cała reszta jest możliwa z wysyłka do 24h od zamówienia.
W związku z tym klient ma wybór.
Albo wybierze kuriera który będzie mu mógł dostarczyć przesyłkę szybciej, albo wolniej.
Szczególnie iż nie raz miałem sytuacje, iż klient chciał wysyłke z dniem kolejnym ( na życzenie) Wiec idealnie wszystko będzie nam odpowiadać.
Jak wspomniałem tak zrobiłem, ustawiłem sobie dnia 21.10.2024 wysyłkę zbędnych kurierów na raz w tygodniu.
Wczoraj otrzymuje zamówienie i system widzę okłamuje klienta i narzuca mi wysyłkę szybciej:
Zamówienie z dnia 24.10.2024
Z tego co widzę przy naszych towarach również jest pokazywane blednie, czyli system błędnie sugeruje iż wyślemy przesyłkę wcześniej.
Oczywiście wyłączyłem "dostawy szybsze niż moja deklaracja". Natomiast to niczego nie zresetowało.
Obstawiam iż teraz błędnie będzie dalej pokazywać, a ludzie którzy będą kupowali na bazie tego co system oblicza.
Zatem będzie się to wiązało z pretensjami.
Wiec albo nie jestem w stanie czegoś ustawić, albo jak zwykle pod górkę z strony allegro.
Jak mogę dobrze ogarnąć temat, aby się niczym nie przejmować.
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 
@krzysztofpl czy możesz podać mi numer zamówienia, z którego pochodzi ten pierwszy zrzut?
Numer: a2716bb0-91f2-11ef-b85b-75004e3889d2
@krzysztofpl dziękuję, skonsultuję sprawę z zespołem i wrócę do Ciebie.
Ale to tak nie działa. Ustawiłeś opcję że jak w poniedziałek ktoś kupi do 14:00 to nadasz Orlen paczkę tego samego dnia. Allegro nie daje możliwości (niestety) ustawienia różnego czasu wysyłki dla różnych przewoźników. Jak ustawiasz 24h to masz to automatycznie dla wszystkich przewoźników, możesz jedynie manipulować godzinami granicznymi.
Póki co własnie nikt temu nie zaprzeczył. Rozmawiam również z pomocą techniczną i wręcz powiedzieli mi iż wszystko to jest widoczne przez uczenie maszynowe.
Jeżeli nauczę system iż te formy przesyłek będę nadawał raz w tygodniu, to powinno się również tak wyświetlać a my zaś nie ucierpimy gdyż wysyłamy zgodnie z tym co deklarujemy.
Dlatego również chce sprawdzić jak to się ma gdzie indziej ( na forum).
Bo czasem jeden mówi tak, a potem jest inaczej...
@krzysztofpl bardzo bym chciała, żeby tak było ale niestety to tak nie działa 🙂
chyba, że się myle i dziewczyny potwierdzą że możemy sobie ustawić że Orleny i łany możemy nadawać raz w tygodniu? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
A więc drobne zrzuty z ekranu ( korespondencja allegro)
Zakryłem imie pracownika, aby ewentualnie komuś nie robić jeszcze problemu na ten moment.
W każdym razie ostatnie zdjęcie sugeruje, cytuje:
Niestety jest szansa, że dla ofert z długą deklaracją wysyłki, system może pokazać przewidywany czas dostawy dużo wcześniej. Niestety dopóki tego nie wyłapie. W razie wątpliwości kupujących, należy poinformować ich, że to jest wciąż przewidywany czas dostawy, a nie gwarantowany.
Czyli zgodnie z tymi słowami, wychodzi na to iż możemy deklarować późniejszą wysyłkę.
W końcu Chińczycy robią bardzo podobnie.
@krzysztofpl Nie widzimy obrazków. Uwierz mi bardzo bardzo bardzo chciałabym nie mieć racji w tym przypadku ale zapewne jakiś stażysta wprowadził Cię w błąd. Oczywiście że możemy ustawiać dowolny czas dostawy - ale taki sam dla wszystkich przewoźników. Nie możemy sobie wybrać że InPost wysyłamy w 24h a Orlen czy one raz na tydzień. To by było zbyt piękne 🙂
A to dziwne, że nie widać.
Zdjęcia dodane poprzez pasek narzędzi.
Też mi to troche śmierdzi, ale zobaczymy zatem co jeszcze moderatorzy napiszą.