anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zbędne Metody dostawy w ramach smart, czas widoczny dla kilentów.

krzysztofpl
#9 Pomysłodawca#

Witam.

Od długiego czasu w ramach Smarta są narzucane różne formy przesyłek.
Niestety nikt nie bierze pod uwagę tego, iż nie każda firma jest blisko dużego miasta.

Co za tym idzie ? Brak dostępności do różnych form przesyłek.

Od ostatniego czasu zostały dodane w ramach smart Orlen paczki, które w moich regionach nie zbyt często się korzysta.

Dlaczego ? Mała ilość kurierów, długi czas oczekiwania na podjazd.
Bazując jaki jest to mały odsetek zamówień ( w porównaniu do reszty) Po prostu nie opłaca nam się udostępniać takich opcji.
Rozumiem iż każdy inny rejon cechuje się innymi zasadami, ale u mnie wygląda to w ten sposób.

Proszę sobie wyobrazić, kiedy pracujecie do godziny 16:00, a dowiadujecie się od kuriera z orlen paczki iż zrobi podjazd najszybciej o 18:00.

Pal licho jeżeli tych paczek byłoby kilkadziesiąt, ale jest wiele sytuacji w których siedzi się kilka godzin aby wydać jedną paczkę ( czyli zrobić wyjątek dla jednej osoby która nie poszła za ogółem).
To samo mam z pocztą, jestem zmuszony robić za kuriera dostarczając do punktu pocztowego.
Czyli nie dość iż ostatecznie musze się ratować punktami, tak zamiast pracować musze jeżdzić od punktu do punktu nadając paczki.


Bazując iż jesteśmy w smarcie, nie ma opcji z tego zrezygnować. Rezygnując z czegoś nie będziemy spełniać wymogów.

W związku z tym chciałem na swój sposób ograniczyć te metody dostawy.
Zadecydowałem, aby orlen paczki czy inne metody dostawy które nam nieodpowiadającą, wysyłać raz w tygodniu.

Natomiast cała reszta jest możliwa z wysyłka do 24h od zamówienia.
W związku z tym klient ma wybór.
Albo wybierze kuriera który będzie mu mógł dostarczyć przesyłkę szybciej, albo wolniej.
Szczególnie iż nie raz miałem sytuacje, iż klient chciał wysyłke z dniem kolejnym ( na życzenie) Wiec idealnie wszystko będzie nam odpowiadać.

Jak wspomniałem tak zrobiłem, ustawiłem sobie dnia 21.10.2024 wysyłkę zbędnych kurierów na raz w tygodniu.
Wczoraj otrzymuje zamówienie i system widzę okłamuje klienta i narzuca mi wysyłkę szybciej:
Zamówienie z dnia 24.10.2024


zamówienie.JPGustawienia dostawy.JPG



Z tego co widzę przy naszych towarach również jest pokazywane blednie, czyli system błędnie sugeruje iż wyślemy przesyłkę wcześniej.
Oczywiście wyłączyłem "dostawy szybsze niż moja deklaracja". Natomiast to niczego nie zresetowało.

Obstawiam iż teraz błędnie będzie dalej pokazywać, a ludzie którzy będą kupowali na bazie tego co system oblicza.
Zatem będzie się to wiązało z pretensjami.

Wiec albo nie jestem w stanie czegoś ustawić, albo jak zwykle pod górkę z strony allegro.
Jak mogę dobrze ogarnąć temat, aby się niczym nie przejmować.
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@krzysztofpl czy możesz podać mi numer zamówienia, z którego pochodzi ten pierwszy zrzut? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów