Zestawy w ofercie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry!
Moje pytanie brzmi. Dlaczego po upływie czasu mojej oferty, wznowiona oferta nie posiada zestawu który był w starej ofercie gdzie jest wyraźnie napisane: Po zakończeniu czasu trwania wznowimy Twoją ofertę z pełnym zestawem przedmiotów. Dzieje się tak nie pierwszy raz. Jestem zażenowany tą sytuacją ponieważ mam ponad 400 ofert i nie mam zamiaru tego ciągle naprawiać. @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry @ZnaneMeble! Poproszę o numer przykładowej oferty, w której taki problem się pojawił.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17175610412

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A tu oferta tak jak to powinno wyglądać. 17157158891
Usuwacie zestaw z szufladami w wznowionych ofertach. Dlaczego?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ZnaneMeble dziękuję! Wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekam na odpowiedź.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ZnaneMeble poproszę jeszcze o informację, czy widzisz połączenie oferty nr 17175610412 w zestaw w zakładce Zestawy ofert? Czy możesz podać numer oferty, która powinna być w zestawie z ofertą nr 17175610412 (czy to nr 16826049624)?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tej oferty nie ma z zakładce zestaw ofert. Jak pisałem wcześniej po wznowieniu ofert po upływie 30 dni kasujecie zestawy i muszę je robić od nowa. Numer oferty z którą powinny być połączone to: 16826049624

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na ten moment usunęliście mi 31 ofert z zestawami. I to się powtarza za każdym razem kiedy minie czas oferty i jest wznawiana lecz już bez zestawu. Napiszcie mi czy jest jakiś limit na koncie prywatnym lub o co tu chodzi, bo kończy mi się cierpliwość pod tym względem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I nie wiem czy się rozumiemy. Każda wznowiona oferta posiada nowy numer, więc oferta ze starym numerem ma zestaw, bo go zrobiłem a wznowiona oferta z nowym numerem już takiego zestawu nie ma.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poza tym wchodząc w zakładkę zestawy ofert i rabaty widnieje pusta strona. Dopiero po odświeżeniu wskakuje poprawny widok.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o odpowiedź na moje pytanie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ZnaneMeble nie zapomniałam o Tobie. Tak jak napisałam, wyjaśniam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ponawiam pytanie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ZnaneMeble wracam z informacjami.
Przy wznawianiu ofert i zaznaczeniu opcji autowznawiania, oferta wystawiana jest z nowym numerem, jest nową ofertą, więc zestaw ofertowy nie zaciąga się i nie wznawia.
Informacja: "Po zakończeniu czasu trwania wznowimy Twoją ofertę z pełnym zestawem przedmiotów” widoczna na formularzu wystawiania nie odnosi się do zestawu ofert, tylko do ilości sztuk danego przedmiotu.
Jeśli chcesz, aby po wznowieniu oferty utworzone zestawy były dalej widoczne, stwórz zestaw produktowy, nie ofertowy, wtedy przy wznowieniu oferty zestaw produktów będzie taki sam.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak pisałem wcześniej nie mam konta firmowego, więc ta opcja jest dla mnie nie dostępna.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I czy to, że moje konto nie jest firmowe to wyrzuca moje oferty WZNOWIONE z allegro ads?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ZnaneMeble zestawy produktowe możesz tworzyć także na koncie zwykłym.
Jeśli chodzi o Allegro Ads to zapytaj proszę zespół, który zajmuje się tą tematyką (tutaj).
Może warto rozważyć zmianę konta na firmowe.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy jest możliwość aby oferty były wznawiane z tym samym numerem?
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »