Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Moje pytanie brzmi. Dlaczego po upływie czasu mojej oferty, wznowiona oferta nie posiada zestawu który był w starej ofercie gdzie jest wyraźnie napisane: Po zakończeniu czasu trwania wznowimy Twoją ofertę z pełnym zestawem przedmiotów. Dzieje się tak nie pierwszy raz. Jestem zażenowany tą sytuacją ponieważ mam ponad 400 ofert i nie mam zamiaru tego ciągle naprawiać. @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry @ZnaneMeble! Poproszę o numer przykładowej oferty, w której taki problem się pojawił.
17175610412
A tu oferta tak jak to powinno wyglądać. 17157158891
Usuwacie zestaw z szufladami w wznowionych ofertach. Dlaczego?
@ZnaneMeble dziękuję! Wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Czekam na odpowiedź.
@ZnaneMeble poproszę jeszcze o informację, czy widzisz połączenie oferty nr 17175610412 w zestaw w zakładce Zestawy ofert? Czy możesz podać numer oferty, która powinna być w zestawie z ofertą nr 17175610412 (czy to nr 16826049624)?
Tej oferty nie ma z zakładce zestaw ofert. Jak pisałem wcześniej po wznowieniu ofert po upływie 30 dni kasujecie zestawy i muszę je robić od nowa. Numer oferty z którą powinny być połączone to: 16826049624
Na ten moment usunęliście mi 31 ofert z zestawami. I to się powtarza za każdym razem kiedy minie czas oferty i jest wznawiana lecz już bez zestawu. Napiszcie mi czy jest jakiś limit na koncie prywatnym lub o co tu chodzi, bo kończy mi się cierpliwość pod tym względem
I nie wiem czy się rozumiemy. Każda wznowiona oferta posiada nowy numer, więc oferta ze starym numerem ma zestaw, bo go zrobiłem a wznowiona oferta z nowym numerem już takiego zestawu nie ma.
Poza tym wchodząc w zakładkę zestawy ofert i rabaty widnieje pusta strona. Dopiero po odświeżeniu wskakuje poprawny widok.
Proszę o odpowiedź na moje pytanie.
@ZnaneMeble nie zapomniałam o Tobie. Tak jak napisałam, wyjaśniam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Czekam.
Ponawiam pytanie
@ZnaneMeble wracam z informacjami.
Przy wznawianiu ofert i zaznaczeniu opcji autowznawiania, oferta wystawiana jest z nowym numerem, jest nową ofertą, więc zestaw ofertowy nie zaciąga się i nie wznawia.
Informacja: "Po zakończeniu czasu trwania wznowimy Twoją ofertę z pełnym zestawem przedmiotów” widoczna na formularzu wystawiania nie odnosi się do zestawu ofert, tylko do ilości sztuk danego przedmiotu.
Jeśli chcesz, aby po wznowieniu oferty utworzone zestawy były dalej widoczne, stwórz zestaw produktowy, nie ofertowy, wtedy przy wznowieniu oferty zestaw produktów będzie taki sam.
Jak pisałem wcześniej nie mam konta firmowego, więc ta opcja jest dla mnie nie dostępna.
I czy to, że moje konto nie jest firmowe to wyrzuca moje oferty WZNOWIONE z allegro ads?
@ZnaneMeble zestawy produktowe możesz tworzyć także na koncie zwykłym.
Jeśli chodzi o Allegro Ads to zapytaj proszę zespół, który zajmuje się tą tematyką (tutaj).
Może warto rozważyć zmianę konta na firmowe.
Czy jest możliwość aby oferty były wznawiane z tym samym numerem?