anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgłoś swój pomysł - to tutaj czekamy teraz na Wasze sugestie!

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Niestety aktualnie mamy problemy techniczne związane z dodawaniem nowych pomysłów w "Zgłoś swój pomysł", dlatego jeśli macie propozycje, którymi chcecie się z nami podzielić, zostawcie je w tym wątku. Gdy usterka będzie naprawiona, wszystkie sugestie przeniesiemy we właściwe miejsce. 

Liczymy na Waszą wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności! 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ pewnie że możecie liczyć na naszą wyrozumiałość, tyle tu problemów że to raczej norma zaczyna się robić, tydzień bez awarii to aż dziwnie zaczynie robić  😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Chciałbym .... hmmm. no właśnie co ja bym chciał ... już Wiem !!! CHCIAŁBYM WAM WSZYSTKIM DRODZY UŻYTKOWNICY ORAZ PRZEMIŁEJ OBSŁUDZE ŻYCZYĆ SPOKOJNYCH I ZDROWYCY ŚWIĄT .🎄

mdrogeria_0-1671724417902.png

 

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

pytanie tylko po co zgłaszać swoje pomysły, skoro spece z allegro wszystko wiedzą lepiej. Nawet przewidzieli, że paczki pocztowe będą szły 10dni, zamiast 2. Ja już się zniechęciłem.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

g_rajnert
#12 Orędownik#

Sugestia nr 1.

Jeśli nabywca opłaca jakieś zamówienie to system sprawdzi czy czasem nie ma innego nieoplaconego przedmiotu/zamówienia od tego samego Sprzedawcy i wyświetli komunikat "Masz nieoplacone zamówienie/a od tego Sprzedawcy. Połączyć je w jedno zamówienie?"

Itp. Być może z opcja wyboru. Być może ograniczyć do zamówień 1-2 tygodni wstecz?

Aplikacja www i aplikacja na telefonach.

Nadal są nabywcy którzy opłacają każde zamówienie odrębnie, z odrębną wysyłką...

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

W jakim celu zgłaszać pomysły, jeśli praktycznie wszystkie pomysły są odrzucane 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ no to mam pomysł - dobrze by było , aby sprzedawca miał możliwość wprowadzenia godzin tzw. urzędowania czyli dostępności w szybkim czasie  , a chodzi głównie o dyskusje oraz pytania , w których to czas odpowiedzi nie byłby liczony do jakości jeśli klient pyta lub zgłasza problem poza godzinami pracy sprzedawcy no bo jak wiemy klienci głównie poszukują kontaktu w godzinach późnowieczornych lub nocnych kliedy my sprzedawcy łapiemy oddech przed kolejnym dniem .Jako ograniczenie dla zbyt cwanych .... można by wprowadzić minimalną ilość godzin tzw. dostępności na dobę lub punktować sprzedawców za jak najdłuższą .

Przykład z dzisiaj - klient otworzył dyskusję wczoraj / już rozwiązana / chwilę jak się przeciągnąłem i wyłączyłem komputer / 19:00  / , 1 -  odpowiedź 6:30 i tak dość późno bo dzisiaj mało przesyłek i się trochę pobyczyłem ....... punktyów poleci pewnie co niemiara ,a odpowiedzi na 2 kolejne wpisy klient otzymywal w ciągu 10 minut .

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak wymyślisz coś na czym portal zarobi a ktoś inny pokryje tego koszty to masz szanse na akceptacje.

oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_  ja zaproponuje krótko - przywrócić funkcjonalność i zasady panujące na portalu z okolic 2010r 🤣

Allegro był prostsze w obsłudze, wszyscy dostawali komentarze i było po prostu git ^^

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Skill_Player Jak coś było dobre i pomagało w ciężkiej pracy to na pewno nie wróci ,pozostają tylko marzenia i wspomnienia z minionych lat.

oznacz moderatorów

kowas111
#9 Pomysłodawca#

Moja propozycja... Darmowe zwroty tylko dla pełnych zakupów. Mam dość zamawiania dla darmowej przesyłki i zwracania na jej większej części. Jak będzie płatny zwrot części zakupów myślę że ten proceder się skończy. Skorzystają na tym sprzedający, przewoźnik jak i samo allegro. Skończy się polskie cwaniakowanie 

oznacz moderatorów

DARCO_SKLEP
#7 Wielbiciel#

Witam chcemy na etykiecie dodawać  nr zamówienia zew.   w uwagach nadawcy  - obecnie jest pobierany tylko  nr.ref  dokładnie nick klienta czy taka możliwość będzie dostępna 

oznacz moderatorów

zborek121
#1 Nowicjusz#

Witam kiedy Ciemny Tryb(dark mode) oraz Pay Later z wkładem własnym i szybszą spłatą ?:)

oznacz moderatorów

Freeza14
#8 Zapaleniec#

Dzień Dobry, nie wiem czy tylko ja tak mam ale bardzo często spotykam się z sytuacją, że szukam produktu i wpisuje jakieś atrybuty a tam coś WOGÓLE nie związane z tematem... Przykład z dziś - szukam telefonu i okazuje się, że słuchawki mają czytnik linii papilarnych, przekątną 5'5 cala albo 12 Mpx aparat... Żeby było zabawniej to ID aukcji: 10558951628. Zachęcam zobaczyć a to jeden przykład - ich jest tysiące albo miliony.

Albo wybieram "nowe" i w parametrach tak właśnie jest ale sprzedawca w opisie piszę: "STAN: Z gablot wystawowych naszego sklepu stacjonarnego gdzie stanowiły model demonstracyjny przez co na urządzeniu można dostrzec ryski. Opakowanie otwarte." - czyli powystawowe a nie nowe... Ale wyskoczył bo sprzedawca źle zaznaczył. Podobnie jak w powyższym przykładzie, tu też dam ID aukcji: 12309464830. Wybrany losowy przykład jak wcześniej - ich jest więcej.

To przykład oczywiście z dziś ale tak ciągnie się od dawna... W wielu miejscach jest też po prostu błędna kategoria... szukam urządzenia a tam akcesoria gdzie jest osobna kategoria na akcesoria ale sprzedawca uznał, że tak będzie zabawniej.

Proponuje przycisk do zgłaszania niezgodności danych aukcji. Niech sprzedawca poprawia by nauczył się po prostu wprowadzać od razu zgodnie z prawdą... Bo nie wiem jak innych ale mnie to zniechęca do kupna... Na pewno jest jakiś system kar za inne przewinienia to proszę i to uwzględnić. Nie jest to coś mega strasznego ale jednak jak się czyta 50 aukcje z jakimiś niezgodnościami to jednak zniechęca... Zwłaszcza jak niezgodności tyczą się czegoś tak istotnego jak stan "nowy" - według mnie to istotne czy coś jest nowe czy powystawowe itd...

Bardzo proszę o zainteresowanie się tematem - Pozdrawiam

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Na długo to wyłaczyliście? Czy już "docelowo" aby nie było niewygodnych pomyslów? 🙂  ps co sie dzieje z postami które tam napisze?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Na pewno zajmuje się tym problemem zespół specjalistów - więc trochę to jeszcze potrwa.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@krejzole Jeżeli ZEPSÓŁ ( literówka celowa) od "Ukryj - NieOdkryj" to można postawić na tym krzyżyk.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Wiem, że każde nasze działanie jest dobrym powodem na wiele teorii spiskowych, ale możesz wierzyć, że nie wyłączyliśmy pomysłów celowo. Mamy problemy techniczne i w tej chwili każde dodanie nowej propozycji powoduje błąd, więc na razie zupełnie nie prezentujemy tego forum na stronie głównej Gadane. Przekazaliśmy już sprawę do zespołu technicznego, ale ze względu na okres świąteczno-noworoczny naprawa tej sytuacji niestety może jeszcze trochę potrwać. Gdy znajdziemy przyczynę i naprawimy błąd, pomysły wrócą na swoje miejsce. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

jocqer
#8 Zapaleniec#

Chciałem zgłosić propozycję zmiany systemu naliczania ocen sprzedaży na bardziej obiektywne i nie dających możliwości wymuszenia i wyłudzania rabatów przez kupujących za gwiazdki.

Zastąpić obecny system ocen przyznawany przez kupującego w "obsłudze kupującego" gwiazdkami przyznawanymi przez aplikację za terminowa wysyłkę i odpowiedź na wiadomości i dyskusje (tzn terminowa wysyłka i odpowiedzi z wyłączeniem weekendów, godz nocnych i świat 5 gwiazdek, za każde xx godzin opóźnienia jedna gwiazdka mniej) - to jest obiektywna ocena, a nie jak do tej pory subiektywna kupującego który często chcąc coś wymusić, lub obniżyć ocenę konkurencji daje negatywa mimo terminowej wysyłki i natychmiastowych odpowiedzi w wiadomościach. Natomiast zgodność z opisem zastąpić % zwrotów z opisem niezgodne z opisem. W ten sposób bezstronny system na podstawie szablonu generuje obiektywne oceny od których powinien być uzależniony Smart i super sprzedawca.

Natomiast subiektywne komentarze i oceny polecam/nie polecam powinny być tylko dodatkiem informacyjnym dla potencjalnych nowych kupujących jak przebiegały poprzednie tranzakcje. Poza tym konsultanci powinni mieć możliwość usuwania komentarzy na wniosek sprzedającego których opis jest fałszywy i celowo wprowadza w błąd, a sprzedający może to udowodnić. Np wystawiony jest przedmiot z uszkodzonym opakowaniem a w negatywnym komentarzu jest opis że kupujący nie poleca bo opakowanie jest uszkodzone... (towar zgodny z opisem a kupujący wystawia negatywa, allegro nie interweniuje, bo jak twierdzą konsultanci nie mają możliwości usunięcia komentarza) lub gdy kupujący próbuje wymusić rabat za usunięcie negatywa ( konsultanci mają wgląd do wiadomości i powinni reagować gdy kupujący pisze ze jeśli nie dostanie rabatu to wystawi negatywa).
Zmiana systemu naliczania ocen i możliwość usuwania złośliwych lub fałszywych komentarzy pozwoli na unikanie patologicznych sytuacji jakie mają miejsce teraz. Co z tego, że allegro daje możliwość blokowania zwrotów rzeczy higienicznych lub innych skoro za np zablokowanie zwrotu otwartych i użytych końcówek do szczoteczki sprzedający dostaje negatywa i nic z tym nie może zrobić? A w takich przypadkach kupujący powinien nie mieć możliwości wystawiania komentarza bo wiadomo jaki on będzie mimo że sprzedający skorzystał z prawa jakie daje mu allegro.
Poza tym kupujący w chwili zgłoszenia zwrotu powinien automatycznie dostawiać wiadomość o swoich obowiązkach a nie tylko prawach jakie ma jako kupujący i konsekwencjach jakie go czekają za przetrzymywanie i używanie zwracanego przedmiotu. A przypominam że kupujący może sprawdzić kupiony przedmiot w taki sam sposób jak w sklepie stacjonarnym, a w tym momencie jest tak że kupuje - używa 14 dni, zgłasza zwrot - używa 14 dni i odsyła.
oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Szanowni, czy akcja pt. 'ukryty zakup' jeszcze się Wam nie znudziła? To chyba nie był dobry pomysł.

Skoro tak Wam świetnie poszło z "ukryj", to może dołożycie 'Odkryj".

oznacz moderatorów