Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient założył mi dyskusję, ponieważ żąda zwrotu środków za zakup, którego dokonał w listopadzie w 2022 r. Po wejściu w zamówienie nie widzę, żeby zwrot był w ogóle zgłoszony. Nie wiem, co mam zrobić z klientem. Poprosiłam allegro o pomoc w dyskusji. Nie mam możliwości nawet sprawdzenia, czy jakaś paczka została wysłana ze zwrotem.
Odrzuć reklamację ze wzgledu na nieodesłanie towaru w terminie. Też miałem taki przypadek i klient wtedy pomylił zakupy.
@Oswietlenie_KBM Cześć. Z tego, co widzę, klient zgłosił zwrot tylko produktu z oferty 12150354198 przez system.
Paczkę 600000156242311037753517 nadał InPostem. Skonsultowałam z przewoźnikiem statusy i paczka została nadana 15.12.2022, doręczona 19.12.2022. Brak niepokojących statusów w trakcie procesowania.
Masz podstawy to odrzuć reklamację, nie masz uznaj bo kupujący może otrzymać pomoc od Allegro.