Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Chcemy zwrócić kupującemu środki za odesłany towar (zamówienie 0243d3b0-1283-11ef-84ee-e30503652985).
Nie posiadamy aktualnie pieniędzy na koncie Allegro i wykonujemy przelew ręcznie na dane dostępne w szczegółach zwrotu. Jak możemy zaznaczyć przy zwrocie, że pieniądze zostały zwrócone przelewem, żeby nie "wisiał" oraz żeby odzyskać koszty prowizji (rabat transakcyjny)? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@erbatakumulatory Cześć 🙂 Możesz zwrócić środki klientowi przez Allegro Finanse. Nawet jeśli obecnie nie masz środków, możesz zasilić saldo na poczet konkretnego zwrotu: https://help.allegro.com/sell/pl/a/zasilenie-allegro-finanse-kwota-na-konkretny-zwrot-do-klienta-VLv...
W szczegółach transakcji jest miejsce na własną notatkę do zamówienia. Jak Ci nie zwrócą prowizji (automat) to należny się odwołać w konkretnym email i wysłać potwierdzenie przelewu 😉
Gdzie mogę znaleźć kontakt do allegro. Nie chcą zwrócić pieniędzy pomimo iż kupujący zakończył dyskusje, co oznacza że otrzymał zwrot gotówki.
@Client:120056987 jeśli złożyłeś wniosek o zwrot prowizji, ale otrzymałeś negatywną decyzję, możesz złożyć od niego odwołanie przez ten formularz.
@Client:120056987 Samo zakończenie dyskusji nie jest dla Allegro dowodem, będziesz musiał przesłać potwierdzenie przelewu.