anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji za paczkę za pobraniem - problem

kolendziolka_pl
#9 Pomysłodawca#

Klientka zamówiła towar za pobraniem, niestety musiałem anulować zamówienie w akcjach bo towar mi się skończył. Wystąpiłem o zwrot prowizji ale został odrzucony "bo brak informacji od kupującego o odstąpieniu od umowy". Probowalem sie skontaktowac z klientem wielokrotnie by anulował zakup ale nie odbiera telefonu. 

Jak teraz oddzyskać prowizje?

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Żeby dostać zwrot prowizji musisz mieć dowód na brak transakcji, a przy tej metodzie dostawy trudno. Jest jeszcze odwołanie, ale czy coś da, piszesz tu: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kolendziolka_pl Cześć. Z opisu wynika, że brak finalizacji transakcji wynika z Twojej winy. Możesz spróbować złożyć odwołanie od decyzji i opisać szczegółowo tę sprawę:  https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym lub poczekać na odstąpienie od umowy przez klienta. 

oznacz moderatorów

kolendziolka_pl
#9 Pomysłodawca#

Odwołanie jest napisane, natomiast finalnie mam płacić prowizję od transakcji która nie doszła do skutku?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kolendziolka_pl Jeśli złożyłeś odwołanie, to poczekaj na decyzję. 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Do skutku nie doszła ale z Twojej winy (wystawiając towar trzeba go mieć) dlatego trudniej Ci będzie odzyskać tą prowizję . Łatwiej by było jakbyś od razu przeprosił i przekonał klienta aby to on zrezygnował z tej transakcji .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolendziolka_pl 

Nie przyznamy rabatu transakcyjnego, jeśli:

  1. Kupujący zapłacił za zakupy za pomocą Allegro Finanse i nie dostał od Ciebie zwrotu swojej wpłaty tą samą drogą (czyli przez Allegro Finanse).
  2. W zamówieniu nie został dodany numer listu przewozowego – dotyczy zamówienia za pobraniem, gdy kupujący nie zwróci towaru za pomocą formularza w zakładce Moje zakupy.
  3. Kupujący w formularzu zwrotu przedmiotu wskaże jeden z powodów zwrotu:
  • Towar inny niż zamówiony
  • Nie dotarł na czas
  • Brakujący element
  • Towar uszkodzony, ale paczka jest cała
  • Inna wada bądź niezgodność towaru z umową

a jakość Twojej sprzedaży jest na poziomie niższym niż Neutralny. Tu sprawdzisz poziom jakości swojej sprzedaży.

  1. Kupujący w odpowiedzi na naszego mejla wskaże, że do zrealizowania umowy nie doszło z Twojej (sprzedającego) winy.
oznacz moderatorów