anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot przedmiotu

-salas-
#7 Wielbiciel#

Witam. Klientka kupiła sejf, przekazała go pracownikowi, a ten wrzucił baterie, klucze do środka i drzwiczki się zamknęły - sejfu nie można otworzyć. Zwraca towar do nas i domaga się zwrotu środków. Czy mam prawo odmówić  przyjęcia przedmiotu i zwrotu środków? Proszę o pomoc

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, nie możesz odmówić przyjęcia zwrotu ale możesz pomniejszyć zwrot środków o tyle o ile się zmniejszyła wartość towaru. Zamów specjalistę otwórz i mu zapłacić i o tyle oddaj mniej kupującemu. Musisz jednak pamiętać o opinii, dyskusji itd.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@-salas- Klient odpowiada za utratę wartości towaru.
Sejf w obecnym stanie wymaga aby specjalista go otworzył i przywrócił do stanu używalności co oczywiście będzie kosztować.
Ten koszt możesz odjąć od kwoty jaką zwracasz kupującemu ale pamiętaj, że musisz mieć to udokumentowane fakturą za wykonaną usługę.

Podsumowując - masz prawo obniżyć kwotę zwrotu ale spodziewaj się negatywa i dyskusji na allegro. Pamiętaj aby odpowiadać w ewentualnej dyskusji maksymalnie w ciągu 24 godzin (najlepiej jak najszybciej) oraz żeby Twoje odpowiedzi i argumenty były konkretne i rzeczowe.
Jeśli wszystko zrobisz prawidłowo to poza negatywem nic Ci nie grozi.

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

reklamacji odmówić nie możesz , natomiast możesz odmówić zwrotu na podstawie zniszczenia przedmiotu 

bo wg mnie wezwanie fachowca i usunięcie usterki jest raczej nie możliwe bez uszkodzenia 

opinie no cóż - 

oznacz moderatorów