Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klientka kupiła sejf, przekazała go pracownikowi, a ten wrzucił baterie, klucze do środka i drzwiczki się zamknęły - sejfu nie można otworzyć. Zwraca towar do nas i domaga się zwrotu środków. Czy mam prawo odmówić przyjęcia przedmiotu i zwrotu środków? Proszę o pomoc
Nie, nie możesz odmówić przyjęcia zwrotu ale możesz pomniejszyć zwrot środków o tyle o ile się zmniejszyła wartość towaru. Zamów specjalistę otwórz i mu zapłacić i o tyle oddaj mniej kupującemu. Musisz jednak pamiętać o opinii, dyskusji itd.
@-salas- Klient odpowiada za utratę wartości towaru.
Sejf w obecnym stanie wymaga aby specjalista go otworzył i przywrócił do stanu używalności co oczywiście będzie kosztować.
Ten koszt możesz odjąć od kwoty jaką zwracasz kupującemu ale pamiętaj, że musisz mieć to udokumentowane fakturą za wykonaną usługę.
Podsumowując - masz prawo obniżyć kwotę zwrotu ale spodziewaj się negatywa i dyskusji na allegro. Pamiętaj aby odpowiadać w ewentualnej dyskusji maksymalnie w ciągu 24 godzin (najlepiej jak najszybciej) oraz żeby Twoje odpowiedzi i argumenty były konkretne i rzeczowe.
Jeśli wszystko zrobisz prawidłowo to poza negatywem nic Ci nie grozi.
reklamacji odmówić nie możesz , natomiast możesz odmówić zwrotu na podstawie zniszczenia przedmiotu
bo wg mnie wezwanie fachowca i usunięcie usterki jest raczej nie możliwe bez uszkodzenia
opinie no cóż -