Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Klient zamówił towar dywanik podłogowy bez Allegro Smart. Zgłosił go do zwrotu. Poniosłem koszy przesyłki w kwocie 10,95 pln. Proszę o podpowiedź czy muszę zwrócić klientowi pieniążki tylko za towar czy również koszty dostawy?
Nr zamówienia: d4fd51a0-867d-11ef-9ba1-3d9eb574dbf9 z dnia 09.10.2024
Zwracasz koszt zakupu+ najtańszą przesyłkę w danej ofercie, Smart się nie liczy.
@phutomkow firma i nie znasz Ustawy Konsumenckiej ?
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia towaru.
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów
W skrócie jak masz dostawę za 0 zł lub było za pobraniem to nie zwracasz tej dodatkowej opłaty 🙂 Smart to nie jest zwykły sposób dostarczenia !