anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot wpłaty Allegro business

MAMY ROZWIĄZANIE!
Wave-Store
#8 Zapaleniec

Witam , mam zamówienie z allegro buisness. Po deczycji z kupującym chciałbym zwrócic wpłatę za zamówienie i je anulować ponieważ czas wysyłki byłby wydłużony. ale niestety przy tym zamówieniu nie mam tej opjcji... co mogę zrobić ?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Wave-Store  jeśli kupujący odstąpił od umowy, to zwyczajnie zwracasz środki, jeszcze lepiej by było jak byś to miał na  piśmie, że rezygnuje z zakupu

oznacz moderatorów
Wave-Store
#8 Zapaleniec

Mam to na piśmie ( e-mail ) ale nie ma opcji przy tym zamówieniu zwrotu środków 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Wave-Store Podaj mi numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Wave-Store
#8 Zapaleniec

406c26a6-c476-11f0-973d-c37c56fdf656

oznacz moderatorów
Wave-Store
#8 Zapaleniec

Jeśli jest to niemożliwe , znalazłem sposób aby wysłac kupującemu produkt szybciej

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Wave-Store W przypadku płatności przez Allegro Pay Business nie ma możliwości wykonania zwrotu przez nasz system. Środki należy zwrócić zwykłym przelewem poza Allegro.

Kiedy kupujący zarejestruje formularz zwrotu w Allegro, prześlemy Ci wadomość z informacją, na jaki numer rachunku powinieneś zwrócić pieniądze. Będzie to numer rachunku dostawcy usługi, firmy PragmaGO S.A. lub numer rachunku kupującego, w zależności od tego, czy kupujący uregulował już należność w PragmaGO.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Wave-Store
#8 Zapaleniec

Dzień dobry, proszę o pomoc , kupujący ten sam założył dyskusje ze nie otrzymał towaru, ale odstąpił on przez email ( zażądał zwrotu środków ), środki zostały zwrócone eprzelewem poza allegro, tak jak Pisaliście Państwo. Teraz mam dyskusje której ten klient nie zakańcza, mam screen przelewu oraz komunikacje email, co mogę zrobić?

oznacz moderatorów
Wave-Store
#8 Zapaleniec
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Wave-Store dołącz proszę zrzuty tych wiadomości do tej dyskusji i jak już to zrobisz, a kupujący nadal nie zamknie sam dyskusji, napisz tu proszę do nas ponownie. Pomożemy 🙂 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Wave-Store
#8 Zapaleniec

Dodałem już screeny , ale boje się ze ten kupujący po prostu będzie chciał skorzystać z ochranony kupujących... , już za długo się ta dyskusja ciągnie i brak jakikolwiek kontaktu ze strony kupującego 

Numer dyskusji
8e651ce1-456c-473b-8335-0e7a74a0aba0
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Wave-Store Widzę, że minęła dopiero godzina od załączenia zrzutów. Poczekaj do jutra na reakcję kupującego.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Wave-Store
#8 Zapaleniec

Dobry wieczór, brak dalej odpowiedzi ze strony kupującego 😞

oznacz moderatorów
Wave-Store
#8 Zapaleniec
oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @Wave-Store, poprosiłem odpowiedni dział o wypowiedź w dyskusji.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów