Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , mam zamówienie z allegro buisness. Po deczycji z kupującym chciałbym zwrócic wpłatę za zamówienie i je anulować ponieważ czas wysyłki byłby wydłużony. ale niestety przy tym zamówieniu nie mam tej opjcji... co mogę zrobić ?
@Wave-Store jeśli kupujący odstąpił od umowy, to zwyczajnie zwracasz środki, jeszcze lepiej by było jak byś to miał na piśmie, że rezygnuje z zakupu
Mam to na piśmie ( e-mail ) ale nie ma opcji przy tym zamówieniu zwrotu środków
@Wave-Store Podaj mi numer zamówienia, o które chodzi.
406c26a6-c476-11f0-973d-c37c56fdf656
Jeśli jest to niemożliwe , znalazłem sposób aby wysłac kupującemu produkt szybciej
@Wave-Store W przypadku płatności przez Allegro Pay Business nie ma możliwości wykonania zwrotu przez nasz system. Środki należy zwrócić zwykłym przelewem poza Allegro.
Kiedy kupujący zarejestruje formularz zwrotu w Allegro, prześlemy Ci wadomość z informacją, na jaki numer rachunku powinieneś zwrócić pieniądze. Będzie to numer rachunku dostawcy usługi, firmy PragmaGO S.A. lub numer rachunku kupującego, w zależności od tego, czy kupujący uregulował już należność w PragmaGO.
Dzień dobry, proszę o pomoc , kupujący ten sam założył dyskusje ze nie otrzymał towaru, ale odstąpił on przez email ( zażądał zwrotu środków ), środki zostały zwrócone eprzelewem poza allegro, tak jak Pisaliście Państwo. Teraz mam dyskusje której ten klient nie zakańcza, mam screen przelewu oraz komunikacje email, co mogę zrobić?
@Wave-Store dołącz proszę zrzuty tych wiadomości do tej dyskusji i jak już to zrobisz, a kupujący nadal nie zamknie sam dyskusji, napisz tu proszę do nas ponownie. Pomożemy 🙂
Dodałem już screeny , ale boje się ze ten kupujący po prostu będzie chciał skorzystać z ochranony kupujących... , już za długo się ta dyskusja ciągnie i brak jakikolwiek kontaktu ze strony kupującego
@Wave-Store Widzę, że minęła dopiero godzina od załączenia zrzutów. Poczekaj do jutra na reakcję kupującego.
Dobry wieczór, brak dalej odpowiedzi ze strony kupującego 😞
Cześć @Wave-Store, poprosiłem odpowiedni dział o wypowiedź w dyskusji.