anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot zniszczonego przedmiotu

AROMATIQ
#10 Popularyzator

Klientka zgłosiła zwrot (perfumy) bez podania przyczyny. Powiedziała w rozmowie telefonicznej, że rozmyśliła się i nie otwierała pudełka. Po 2 tygodniach odesłała perfumy, ale po otwarciu opakowania okazało się, że flakon jest rozbity w drobny mak. Z jednej strony zerwana plomba na celofanie i otwarty celofan, pudełko zdeformowane z dziurami i zadrapaniami, nadruk rozmoczony, tzn. rozmyty, bo nie było już mokre. Karton pakowy rozerwany od spodu (kto otwiera pudełko od spodu, tym bardziej, że to pudełko z automatycznym dnem). W kartonie dziura, ale całość zawinięta w czarny strecz. Klientka twierdzi, że odesłała nieotwierane perfumy, oczywiście wierutne kłamstwo, bo kilka elementów świadczy o tym, że flakon został rozbity po opróżnieniu go z zawartości. Po pierwsze pudełko pakowe jest suche. Ok, alkohol mógł wyparować przez weekend, ale nie przez strecza. O ile alkohol odparuje, o tyle olejki zapachowe już pozostawiłyby plamy na kartonie. Są też jeszcze 2 inne dowody świadczące w 100%, że płyn nie wylał się w pudełku, tylko został celowo odlany, a flakon zapakowany z powrotem do naszego pudełka i zniszczony. Oczywiście klientka oczekuje 100% zwrotu, bo niby odesłała pełnowartościowy przedmiot. 
Poradźcie proszę, co robić. Nie mam zamiaru dać się wydymać. Oczywiście pełny filmik z otwarcia paczki mam, nawet kurier nagrywał, gdy odpakowywałem. 

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

MikroLITY
#14 Krzewiciel

@AROMATIQ 

Po kilku zwrotach zakupiłem mały statyw, wszystkie paczki przed otwarciem są filmowane telefonem - również ich rozpakowanie (wszystko bez cięć), statyw już dawno się zwrócił.

oznacz moderatorów

AROMATIQ
#10 Popularyzator

Zwroty wszystkie nagrywam. Ten akurat zwrot nagrywał kurier InPostu (niestety nie może być świadkiem w razie czego), którego poprosiłem o to. Od razu mi nie pasowała waga paczki, luźna zawartość i ostreczowanie. Po otwarciu okazało się, że ostreczowanie było spowodowane tym, że drobinki szkła wysypywały się z pudełka (z automatycznym dnem, które nie jest tak szczelne jak klapowe). Niestety, gościa z drużyny Allegro nie interesują dowody, Klient najważniejszy, mimo, że oszust i kłamca.

oznacz moderatorów

AROMATIQ
#10 Popularyzator

To na koniec jeszcze smaczek. Jak pisałem wyżej, Allegro grozi mi, że ściągnie ze mnie Protect. Nie pisałem tego wcześniej w dyskusji, bo zostawiłem to sobie na koniec. Jestem ciekaw, co oni z tym zrobią. Mianowicie kupująca odesłała zniszczone perfumy, ale... do oryginalnego pudełka włożyła nie mój flakon. Czyli zniszczony flakon na zupełnie inny Batch Code niż widnieje na opakowaniu. Reasumując, kupująca dokonała zwrotu nie mojego towaru!!!

Kupiłem już kilka opakować popcornu....

oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Nadal czekamy na wypowiedź allegro, dlaczego zmusza sprzedawców do zwrotu choćby jednego grosza w przypadku, gdy Kupujący zamiast kupionego towaru odsyła odpad - bo albo zniszczył kupiony produkt i szkoda jest całkowita, a wartość produktu wynosi 0 zł, albo Kupujący wysyła losowe śmieci.

Gdy zakupiony produkt został zniszczony, to już nie mamy do czynienia z towarem, lecz odpadem. Jak sprzedawca ma zwrócić 0 zł, skoro tyle jest wart zwrot od kupującego? Ustawowo Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości towaru. Nigdzie nie ma wzmianki, że zawsze jest to minimum 1 grosz czy 1 zł. Na odpady to jest miejsce w kubłach na śmieci lub Pszoku.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

AROMATIQ
#10 Popularyzator

Nie, kupujący zwrócił śmieci, ale nie zwrócił zakupionego przedmiotu. Zwrócił towar, którego nie zakupił u mnie. Zwrócił pusty flakon perfum z innym numerem niż ten z którym sprzedałem, a mój zapewne stoi nadal na jego półce. Reasumując kupujący NIE DOKONAŁ ZWROTU!!!

Przed chwilą właśnie dostałem decyzję, że Allegro przyznało PRETECT!!!  Czujecie? Imbecyle w ogóle nie czytają moich szczegółowych wyjaśnień. Sprzedawców maja za nic.

Czy moderatorzy mogą wypowiedzieć się, jakim przawem kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy za towar, którego nie odesłał (zam. 96c31500-2fec-11f0-af49-7365edc2083b) ???? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

 

 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @AROMATIQ, zgłosiłem Twoją sprawę do weryfikacji.
Jak tylko otrzymam więcej informacji, wrócimy do Ciebie.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz

@AROMATIQ  Pusty, szklany flakon po perfumach to odpad. Nawet gdyby był po perfumach, które sprzedałeś - nadal to jest odpad. 

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@AROMATIQ zgłoś na policję art 286 kk podaj im kod z flakonu i materiał dowodowy przeciw kupującej oraz allegro jak ci dowalą protect ten sam artykuł doprowadzenie do niekorzystnego doprowadzenia mieniem. Potem popcorn a prokuratura już przejedzie się jak walcem po jednych i drugich. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem*

oznacz moderatorów

Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

Poczytaj wpisy innych, zgłoś na Policję próbę oszustwa, doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem, kradzież towaru ( zwłaszcza gdy masz kuriera jako świadka) - im więcej tym lepiej. Zainwestuj w stojak i jakąś kamerkę, na drugi raz zwróć 1 zł i żyj dalej. Tracisz nerwy, psujesz sobie zdrowie za 1 zł... warto? Na Allegro wiele rzeczy nie jest logiczne więc nie dopytuj. Allegro to kuźnia cwaniaków. Ty musisz ich tępić, dla Alle to "klienci"

oznacz moderatorów