anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Protect - negatywnie rozpatrzony wniosek

xdk-
#8 Zapaleniec#

Gwarantowana ochrona kupującego przestała istnieć na tym patoportalu.

Mimo zaistnienia dwóch przypadków wypunktowanych w szczegółach AP, boty z obsługi przesyłają odmowy.

Brak reakcji na podawane argumenty, podstawy prawne. Zupełny brak komunikacji i jakiejkolwiek możliwości porozumienia.

Szantażowanie i stawianie absurdalnych warunków do wywiązania się z gwarancji zwrotu straconych pieniędzy.

Poważne podstawy na istnienie "deal'ów" i układzików lolegro / ich "pracowników" z nieuczciwymi sprzedawcami lekceważącymi prawa konsumenta i obowiązki wynikające z K.C.

Dno i sześć metrów mułu. UOKiK lubi to.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@xdk- na spokojnie, napisz co się stało ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Trudno pomóc nie znając tematu ,opisz problem . Jako kupujący jesteś chroniony nie tylko tworem AP ale co ważniejsze przepisami prawa . 

oznacz moderatorów

xdk-
#8 Zapaleniec#

Przestrzegam wszystkich przed popełnieniem błędu i nabrania się na istnienie ochrony kupującego.

Ochrona kupującego przestała istnieć na tym [edycja].

Mimo zaistnienia dwóch przypadków wypunktowanych w szczegółach AP, boty/[edycja] z obsługi odmawiają udzielenia należnej ochrony.

Brak reakcji obsługi na podawane argumenty i podstawy prawne. Zupełny brak komunikacji, klepanie jednozdaniowych odpowiedzi i skopiowanych formułek.

W pewnym momencie przeciągającej się walki doszło wręcz do szantażu i stawiania absurdalnych warunków jakie miałbym spełnić, by portal raczył wywiązać się z gwarancji zwrotu straconych pieniędzy.

Pozyskałem materiały świadczące o istnieniu układu pomiędzy portalem Alledrogro/ich "pracowników" z łapanki zajmującymi się tematem "Protect", a nieuczciwymi sprzedawcami (tzn. płatnikami) polegającym na:

- przyzwalanie na oszustwa i lekceważenie praw konsumentów

- nie reagowanie na wykroczenia sprzedawcy jakie padły np. w Dyskusji

- stronniczość i przyjmowanie stanowiska z korzyścią dla nieuczciwych sprzedawców

 

Dno i sześć metrów mułu. UOKiK lubi to.

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@xdk-  może gdybyś podał kilka szczegółów na temat tych transakcji, to można by się odnieść do Twoich insynuacji, bo takimi ogólnikami, to każdy może oskarżać AP😉

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@KOGIEL_T może kazali odesłać towar do China na dziwny adres lub iść z buta na policję zgłosić nie uznaną reklamację 😆

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@xdk- zweryfikowałam Twoją sprawę i widzę, że zgłosiłeś odstąpienie od umowy (nie reklamację) i nie odesłałeś towaru do sprzedającego. Jest to warunek konieczny, o czym informowaliśmy Cię zarówno w dyskusji jak i w korespondencji dotyczącej wniosku z Allegro Protect. 
Chciałabym też zaznaczyć, że nie zgadzamy się na używanie takiego języka na naszym forum oraz obrażanie doradców i moderatorów. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów