Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gwarantowana ochrona kupującego przestała istnieć na tym patoportalu.
Mimo zaistnienia dwóch przypadków wypunktowanych w szczegółach AP, boty z obsługi przesyłają odmowy.
Brak reakcji na podawane argumenty, podstawy prawne. Zupełny brak komunikacji i jakiejkolwiek możliwości porozumienia.
Szantażowanie i stawianie absurdalnych warunków do wywiązania się z gwarancji zwrotu straconych pieniędzy.
Poważne podstawy na istnienie "deal'ów" i układzików lolegro / ich "pracowników" z nieuczciwymi sprzedawcami lekceważącymi prawa konsumenta i obowiązki wynikające z K.C.
Dno i sześć metrów mułu. UOKiK lubi to.
@xdk- na spokojnie, napisz co się stało ?
Trudno pomóc nie znając tematu ,opisz problem . Jako kupujący jesteś chroniony nie tylko tworem AP ale co ważniejsze przepisami prawa .
Przestrzegam wszystkich przed popełnieniem błędu i nabrania się na istnienie ochrony kupującego.
Ochrona kupującego przestała istnieć na tym [edycja].
Mimo zaistnienia dwóch przypadków wypunktowanych w szczegółach AP, boty/[edycja] z obsługi odmawiają udzielenia należnej ochrony.
Brak reakcji obsługi na podawane argumenty i podstawy prawne. Zupełny brak komunikacji, klepanie jednozdaniowych odpowiedzi i skopiowanych formułek.
W pewnym momencie przeciągającej się walki doszło wręcz do szantażu i stawiania absurdalnych warunków jakie miałbym spełnić, by portal raczył wywiązać się z gwarancji zwrotu straconych pieniędzy.
Pozyskałem materiały świadczące o istnieniu układu pomiędzy portalem Alledrogro/ich "pracowników" z łapanki zajmującymi się tematem "Protect", a nieuczciwymi sprzedawcami (tzn. płatnikami) polegającym na:
- przyzwalanie na oszustwa i lekceważenie praw konsumentów
- nie reagowanie na wykroczenia sprzedawcy jakie padły np. w Dyskusji
- stronniczość i przyjmowanie stanowiska z korzyścią dla nieuczciwych sprzedawców
Dno i sześć metrów mułu. UOKiK lubi to.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@xdk- może gdybyś podał kilka szczegółów na temat tych transakcji, to można by się odnieść do Twoich insynuacji, bo takimi ogólnikami, to każdy może oskarżać AP😉
@KOGIEL_T może kazali odesłać towar do China na dziwny adres lub iść z buta na policję zgłosić nie uznaną reklamację 😆
@xdk- zweryfikowałam Twoją sprawę i widzę, że zgłosiłeś odstąpienie od umowy (nie reklamację) i nie odesłałeś towaru do sprzedającego. Jest to warunek konieczny, o czym informowaliśmy Cię zarówno w dyskusji jak i w korespondencji dotyczącej wniosku z Allegro Protect.
Chciałabym też zaznaczyć, że nie zgadzamy się na używanie takiego języka na naszym forum oraz obrażanie doradców i moderatorów.