Allegro Smart

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Na początku września opłaciłam Smart na rok. Po opłaceniu uruchomił się Smart na start, dokonałam 5 zamówień i Smart jest już nieaktywny. Mam potwierdzenie opłacenia przelewu, który kosztował 59,90 zł. Pieniądze nie zostały zwrócone, a niestety muszę płacić teraz za przesyłki. Pisałam maile do Allegro, ale nie uzyskuje odpowiedzi. Czy ktoś tak miał?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@XxolusiaX może masz kilka kont

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, mam jedno konto, które utworzylam i zaraz aktywowałam smarta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@XxolusiaX zawsze na początku jest smart na start a dopiero po wykorzystaniu puli należy wykupić subskrypcję.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ może moderatorki wyjaśnia tajemnicę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@XxolusiaX Co widzisz TUTAJ?
Było już wiele takich wątków - w praktycznie każdym koniec końców okazywało się, że jednak było drugie konto. Rekordzista z tego co pamiętam miał ich osiem.
Sprawdź na mailu wiadomość o wykupieniu SMART i sprawdź czy ten mail jest przypisany do konta z którego piszesz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po wejściu w link w mam informację że Smart wygasł i pojawiaja się opcje płatności. Nie mam innego konta, to jedyne, nie zakładałam bo myślałam, że konto też jest płatne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@XxolusiaX Moderacja niedługo rzuci okiem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za pomoc 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry @XxolusiaX! Widzę na Twoim koncie tylko utworzoną płatność z 5.11.2023 oraz nieudaną płatność z 31.08.2023 dlatego Smart! nie jest już dostępny.
Piszesz, że masz potwierdzenie przelewu, prześlij je proszę za pomocą tego formularza, Doradcy skonsultują to z operatorem płatności, być może operator (ponieważ była to płatność przelewem tradycyjnym) nie wie na jakie dane wykonać zwrot.
Moderatorka