Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po finalizacji transakcji okazało się, że produkt nie zawiera gwarancji PL (jest wysłany z zagranicy, o czym nie było mowy w opisie aukcji). Czy mogę nie odebrać przesyłki kurierskiej?
@Client:53436168 możesz ,ale pamiętaj ,że koszt powrotu przesyłki leży po stronie odbiorcy , w opisie oferty nie umieszcza się informacji o gwarancjach /regulamin / do tego służą dedykowane zakładki .
Daj link do oferty.
Heh masz teraz problem. Zwrot pewnie płatny. Jak nie odbierzesz to też będzie płatne więc całej kasy może nie zechcieć zwrócić. A co do opisu aukcji to sprzedawca nawet jakby chciał to nie mógłby tam podać takich informacji, bo jest ZAKAZ. Zdjęli by mu ofertę, wlepili punkty karne, przy recydywie zablokowali konto. Już grubo ponad 2 lata wściekam się, że wszystkie ważne informacje są pochowane w jakiś zakładeczkach, stronach o mnie itp. dziwnych miejscach gdzie nikt nie zagląda. Allegro zrobiło to celowo i ma gdzieś późniejsze kłopoty. W temacie gwarancji widziałam przynajmniej kilka wpisów polskich sprzedawców wkurzających się, że nawet dokładnej informacji nie maja gdzie wpisać gdy gwarancja jest niestandardowa.
Może moderatorzy mają jakiś pomysł co z takim fantem? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Normalnie była by tu reklamacja. Ale jak to jakiś chińczyk to bez szans, a project też już tak chętnie jak rok temu nie wypłaca...