Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
sprawa wygląda tak:
uczciwie zapłaciłem za pakiet smart,
a potem dokonywałem przeróżnych zakupów.
między innymi kupiłem 5 kart Allegro, wydałem 5x20zł
jeden z zakupów zwróciłem, a allegro zwróciło mi 40zł, ale nie gotówką, tylko "jako bony do wykorzystania"
próbowałem odstąpić od zakupu tych kart, dostałem wyjaśnienie że "nie da się", bo karty są wykorzystane.
okey, rozumiem. Być może czegoś nie doczytałem w regulaminie. Jestem konsumentem.
Prawdopodobnie użyłbym tych kart allegro w kolejnym zakupie.
I teraz najlepsze: zawieszono mi konto "z obawy o bezpieczeństwo transakcji"
Mam pytanie: czy to jest zwykła kradzież 40zł ze strony allegro czy tylko błąd systemu?
pytanie pomocnicze: w jaki sposób "zagraża waszym intesom" klient który wyłącznie kupuje?
czuję się okradziony. To jest moja ocena moralna tego co zrobiliście.
Ale "zakładam 0,01% szansy" że to tylko pomyłka.
Dlatego pytam. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
V. Zwroty
Jeśli Kupujący ma prawo do otrzymania zwrotu kwoty zapłaconej Sprzedającemu (w szczególności na skutek odstąpienia od umowy ze Sprzedającym lub jej rozwiązania w inny sposób), a do zapłaty co najmniej części kwoty wykorzystano Kartę Podarunkową, w pierwszej kolejności Kupujący otrzymuje zwrot kwoty zapłaconej przy użyciu Karty Podarunkowej na Kartę Podarunkową wykorzystaną w danej Transakcji. Jeśli w momencie odstąpienia od umowy ze Sprzedającym lub jej rozwiązania w inny sposób do końca terminu ważności Karty Podarunkowej wykorzystanej w danej Transakcji pozostało mniej niż 30 dni albo termin ważności Karty Podarunkowej upłynął, Kupujący otrzyma zwrot pozostałej kwoty na Kartę Podarunkową z terminem ważności 30 dni. Jeśli kwota zwracana na Kartę Podarunkową będzie niższa niż kwota podlegająca zwrotowi, Kupujący otrzyma zwrot pozostałej kwoty za pośrednictwem Usługi Płatniczej, którą wykorzystano w danej Transakcji.
Co do samej blokady to napisz przez formularz kontaktowy.
czyli "odpowiedź wklejka" zamiast spojrzenia okradzionemu człowiekowi prosto w oczy 🙂
dziękuję 🙂
@KubusPuchatekMis "kradzież" ma ściśle określoną definicję i nie wydaje mi się, że została ona tutaj spełniona.
@KubusPuchatekMis blokadą zajmuje się dział bezpieczeństwa i z nimi musisz pisać, na forum nikt nic nie zrobi, a kolega wkleił Ci regulamin bo sam napisałeś że nie czytałeś 😄
Prawdopodobnie coś kombinowałeś z kartami, zakupami, zwrotami i dostałeś bana 😞
aby było jasne: ja w ogóle NIE KWESTIONUJĘ sposobu zwracania pieniędzy za kartę allegro. Wasz regulamin wasze zasady. Ja kwestionuję to że mieliście czelność "pobrać pieniądze a potem wykopać klienta za drzwi". Klienta który tylko kupował. To jest od strony moralnej po prostu złodziejstwo.
@KubusPuchatekMis Napisz przez formularz i zapytaj co dokładnie jest przyczyną blokady. Być może jest to zwykły błąd.
podajcie mi dokładny link w co mam kliknąć aby napisać konkretnie w sprawie zawieszenia konta. Ja jestem człowiekiem w średnim wieku i nie bardzo ogarniam te wasze nowoczesne formularze. A w mnóstwie opcji po prostu gubię się.
@KubusPuchatekMis Najpierw klikasz KUPUJĘ, wpisujesz w formularzu wiadomość a następnie klikając "wybierz sposób kontaktu" zaznaczasz tak jak poniżej:
Dalej już intuicyjnie.
W sprawie blokady konta możliwy jest chyba tylko kontakt mailowy.
komis-bell, dziękuję 🙂
może wieczorem dam radę do nich napisać
teraz jestem zbyt zdenerwowany, a chcę spokojnie zapytać o co chodzi
Czekaj, czekaj. To forum. My nie Allegro 🙂
ja rozumiem że "wy to nie allegro", ale może ktoś będzie tak miły że wytłumaczy seniorowi krok po kroku gdzie trzeba wejść i w co kliknąć aby napisać do allegro konkretnie w sprawie zawieszenia konta na allegro.