anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego Allegro Smart Family nie działa?

MAMY ROZWIĄZANIE!
perla_we_mgle
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, skoczyła mi się usługa allegro Smart i teraz mój mąż ją wykupił i dodał mnie to Allegro famili .jestem dołączona do grupy a mimo to jeśli chce kupić jakiś przedmiot w ramach allegro Smart to muszę zapłacić za przesyłkę 

oznacz moderatorów
489 ODPOWIEDZI 489
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:46287469 Cześć. 🙂 Program Allegro Smart! Family został zakończony, informowaliśmy o tym tutaj: https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/sprawdz-do-kiedy-mozna-dzielic-sie-allegro-smart-z-bliskimi-w-a... 

 

oznacz moderatorów
pppuchacz
#2 Obserwator#

Zakupiłem Smarta 16 listopada 2022 więc jestem w tej pierwszej grupie, która może się dzielić Smartem do końca mojej subskrypcji. Utworzyłem grupę rodzinną i dodałem żonę natomiast ona nadal widzi, że jej Smart wygasł - co mogę z tym zrobić bo zgodnie z informacją powinienem móc udostępniać Smart'a

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@pppuchacz a dodales zone kiedy po 3 lipca 2023?

oznacz moderatorów
pppuchacz
#2 Obserwator#

no tak ale to nie powinno robic różnicy, napisane jest:

  • Jeśli organizator ma miesięczną lub roczną subskrypcję wykupioną przed 21 listopada 2022, przed godziną 9:00 – może udostępniać usługę Allegro Smart! do zakończenia swojej subskrypcji.


    wiec do końca swojej subskrypcji mogę udostępniać smart family komu chce
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@pppuchacz Najlepiej nich Ci wytłumaczy: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pppuchacz tak, masz rację i gdybyś wykupił Smart! przed 21.11.2022 g.9:00, to mógłbyś dzielić się Smart! w ramach Allegro Family do końca wykupionego okresu. Ponieważ nowy pakiet Smart opłaciłeś 27.11.2022 r. to od 3 lipca już nie masz możliwości dzielenia się Smart! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
SebastianStyle
#7 Wielbiciel#

Wysłaliście link do mojej żony która korzystała ze Smart rodzina z mojego konta opłaciła i smart jest tylko u niej a ja mam opłacić osobno bo mi się kończy o tym nie mieliście. Wychodzi na to że teraz przez rok muszę kupować przez konto żony 

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Wniosek prosty. Żona przeczytała o zmianach i sobie smarta kupiła. Ty nie. Nie ma już dzielenia smarta, każdy sobie kupuje indywidualnie. Jakbyś Ty opłacił ze swojego konta to żona nie mogłaby z niego korzystać.... A że zwykle kobiety więcej kupują to pewnie mądrze zrobiła xD

oznacz moderatorów
Client:38840544
#1 Nowicjusz#

Witam. Mam wykupione na rok czasu allegro smart. Do swojej "rodziny" mam dołączoną tylko jedną osobę. Nie może ona skorzystać z darmowych dostaw. Jak rozwiązać ten problem?  

 

Mój nick to Client:38840544

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Nie da się. Teraz każde konto musi mieć swojego SMARTa.

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Kupić jej smarta. 3go allegro zakończyło dzielenie się smartem.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:38840544 jak ta osoba była dołączona przed 26.06 to może wykupić w promocyjnej cenie 39,90

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:38840544 Jeżeli kupiłeś Smarta po 21.11.2022 to już od 4.07 nie możesz dzielić się nim  w rodzinie, nie działa. Każdy musi sobie sam wykupić.

oznacz moderatorów
dj3311
#1 Nowicjusz#

Dodałem do Smart family użytkownika, użytkownik to zaakceptował., ale nadal nie widnieje na jej koncie aktywny smart. 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Teraz każde konto musi mieć swoją subskrypcję SMART.

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Allegro zakończyło żywot smart family z dniem 3 lipca ,teraz każdy musi płacić za siebie.

oznacz moderatorów
dj3311
#1 Nowicjusz#

dziękuje 🙂 

oznacz moderatorów
dj3311
#1 Nowicjusz#

,,

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@dj3311 Obrazków nie widzimy - musi je zatwierdzić moderacja.

oznacz moderatorów
Buldozer1978
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam, posiadam usługe Smart. Zaprosiłem do rodziny 2 osoby, wysłalem zaproszenia i one je zaakceptowały - lecz nadal nie maja aktywnej usługi smart. U mnie na koncie widnieja jako członkowie rodziny smart, lecz u nich w manelu cały czas nie aktywny smart

oznacz moderatorów