anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto allegro

Client:29196332
#1 Nowicjusz#

Witam. Mam nietypowy problem mianowicie w połowie listopada kończył mi się Smart. Któregoś dnia samoistnie wylogowało mnie z urządzenia... Zalogowałam się od nowa ale nie miałam żadnej historii, koszyk był pusty (tak jakby inne konto) niestety wiazalo się to również z brakiem możliwości zwrotu towarów. Trudno pogodziłam się z tym i wykupiłam Smart. A w zeszłym tygodniu powtórka .. znowu mnie wylogowało a po zalogowaniu jak gdyby jestem na wcześniejszym koncie ( tamten koszyk, "ulubione" itp.) ale nie mam Smart. Co robić? Czy to możliwe że mam dwa konta przypisane do tego samego adresu email i nr telefonu? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

milka1234567890
#18 Luminarz#

Nie ma takiej możliwości, wygląda jakbyś był na innym koncie, Smart nie znika tak sobie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:29196332 Bardzo nietypowy, sprawdź czy nie masz więcej kont !

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:29196332 Najpewniej masz kilka kont i nawet o tym nie wiesz.

Poprosimy moderację to sprawdzą 🙂
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:29196332 Na koncie, z którego piszesz, Allegro Smart! przestał być aktywny 29 listopada 2023 r. Aktywną usługę masz na koncie: Client:116893526 (założonym 25 listopada 2023 r.). Logowałaś się na to drugie konto kilka dni temu w aplikacji mobilnej.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów