Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam nietypowy problem mianowicie w połowie listopada kończył mi się Smart. Któregoś dnia samoistnie wylogowało mnie z urządzenia... Zalogowałam się od nowa ale nie miałam żadnej historii, koszyk był pusty (tak jakby inne konto) niestety wiazalo się to również z brakiem możliwości zwrotu towarów. Trudno pogodziłam się z tym i wykupiłam Smart. A w zeszłym tygodniu powtórka .. znowu mnie wylogowało a po zalogowaniu jak gdyby jestem na wcześniejszym koncie ( tamten koszyk, "ulubione" itp.) ale nie mam Smart. Co robić? Czy to możliwe że mam dwa konta przypisane do tego samego adresu email i nr telefonu?
Nie ma takiej możliwości, wygląda jakbyś był na innym koncie, Smart nie znika tak sobie.
@Client:29196332 Bardzo nietypowy, sprawdź czy nie masz więcej kont !
@Client:29196332 Najpewniej masz kilka kont i nawet o tym nie wiesz.
Poprosimy moderację to sprawdzą 🙂
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:29196332 Na koncie, z którego piszesz, Allegro Smart! przestał być aktywny 29 listopada 2023 r. Aktywną usługę masz na koncie: Client:116893526 (założonym 25 listopada 2023 r.). Logowałaś się na to drugie konto kilka dni temu w aplikacji mobilnej.