Monety przepadły

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jestem skrajnie niezadowolony praktyką w której nie można odebrać monet od razu po zakupie, a o określonej godzinie w określonym dniu i w dodatku ma się na to tylko określoną ilość czasu. Razem z partnerką zachęceni monetami zrobiliśmy zakupy za ponad 500zł i niestety monety przepadły gdyż aplikacja allegro postanowiła nie przypomnieć mi zbyt głośno (tylko malutka kropeczka obok małej ikonki na wielkim smartfonie) o możliwości odbioru. Konto mam od lat, lojalny klient starający się wynagrodzić możliwości oszczędzania pieniędzy poprzez wydawanie po kilkanaście, a może i dziesiąt tysięcy złotych rocznie i co dostaję w zamian? "Przepraszamy, ale w regulaminie było napisane"
Razem z partnerką czujemy się wykiwani i zniechęceni do korzystania z promocji dotyczących monet allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@beeeck trzeba czytać regulaminy 😄
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może coś się da zrobić: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@beeeck Rozumiem, że kontaktowałeś się już z nami w tej sprawie i otrzymałeś odpowiedź od konsultantów. Jeśli masz wątpliwości możesz kontynuować korespondencję z osobami, które znają szczegóły tej sprawy.
Moderatorka