anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie można aktywować Smart! na Start

diamond_way
#8 Zapaleniec#

Witam,

Mam aktywne konto na Allegro, nie mam aktywowanego Smarta, chciałem aktywować Smart na start 8 darmowych dostaw.

Ale ciągle wyskakuje błąd "Korzystasz już z Allegro Smart! na innym koncie. Oferta jest dla osób, które nie mają aktywnej usługi Allegro Smart!".

Nie mam i nigdy nie miałem drugiego konta.

Na moim laptopie brat korzysta ze swojego konta Allegro z aktywowaną usługą Smart.

Z tego co rozumiem, system skojarzył moje konto i konto mojego brata jako konto jednego użytkownika.

Pisałem o tym problemie zarówno na czacie, jak i mailowo do Allegro.

Wersje przyczyn tego problemu, które otrzymałem od konsultantów Allegro są zdumiewające: 

Promocja niedostępna na moim koncie (bez podania przyczyny), promocja niedostępna, ponieważ wcześniej miałem promocję na strat, promocja niedostępna, ponieważ wcześniej miałem smart.

Wszystkie warunki promocji znajdują się tutaj https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-kupic-usluge-allegro-...
Ze Smart! na Start możesz skorzystać, jeśli:
masz zarejestrowane i aktywne konto na Allegro
na swoim koncie nie masz aktywnej usługi Allegro Smart! lub Allegro Smart! Student
podczas aktywacji wyrazisz zgodę marketingową.

Spełniłem wszystkie powyższe warunki.
Nie ma też żadnego zastrzeżenia, że jeśli smart start został aktywowany wcześniej, to klient jest wykluczony z promocji.
Więc możliwe, że teraz moje konto jest skojarzone z kontem innego użytkownika z aktywną usługą smart.
Potwierdza to opinię innych użytkowników
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-kupuj%C4%85cych/problem-z-aktywacj%C4%85-smart/m-p/17489...
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-kupuj%C4%85cych/nie-mo%C5%BCna-aktywowa%C4%87-darmowego-...

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy może jakiś bardziej profesjonalny doradca pomóc w rozwiązaniu tak prostego problemu?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@diamond_way napisz proszę w tej sprawie w prowadzonej korespondencji e-mailowej, korespondujesz z osobami, które zajmują się danymi konta, więc będą mogły odpowiedzieć czy to pomoże.
Jeśli zmieniłeś numer telefonu na koncie oraz inne dane, również poinformuj o tym w e-mailu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

diamond_way
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ bezskutecznie. odpowiedzi botów. ponownie wysłali cytaty z nieaktywnych regulaminów, a na mojego ostatniego maila w ogóle nie odpowiedzieli. W dniu 27.05.2024 wysłałem reklamację, również brak potwierdzenia, że moja reklamacja została przyjęta.
Po prostu aroganckie podejście do klienta. W porównaniu do konkurencji obsługa i podejście do klienta w Allegro jest po prostu tragiczna.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@diamond_way Twoja reklamacja została przyjęta, zgodnie z informacjami podanymi w wiadomości e-mail rozpatrzymy ją w ciągu 14 dni. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów